Gå til innhold

XBONE Destiny raids

wazaq

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Raid - vault of glass. Må man ha en gjeng klar før man drar på raid? Hver gang jeg velger denne, er jeg alene...

ja, helst 6 stk.

legg meg til a ;) gamertag: heggland

har mic ^^ Får snart TB Stealth 500x snart :D

bruk destinylfg.com for å finne folk/fireteams

man bør være i lvl 27 for å klare raidet uten at folk ser ned på deg pga lav level. Lav level + dårlig presentasjon = kick fra fireteam. (min opplevelse)

Endret av Kj3tll
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir gjerne med på raid når det passer i henhold til jobb. Har vært med i VoG helt opp til siste boss da raidet gikk i oppløsning.

LVL 28 Warlock. Gamertag: ID 10 T by ZERO

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Vi er tre stykker som ikke har spilt VoG enda. Tenkte å ta raidet kl. 17 i morgen (15.11). Noen som er med på det? Hvis det ikke passer i morgen er vi gjerne med en annen dag.

Gamertags:
*Grumler:
-Lvl 28 titan

*TRYMeSS:

-Lvl 28 hunter

* eirikt:

- Lvl 28 warlock

- Lvl 28 hunter

Endret av VeggTeppe
  • 4 uker senere...
Skrevet

Noen som vil hjelpe meg med å fullføre vault of glass? har ingen å spille raid med for øyeblikket, så hadde vært nice med noen å spille med. Er lvl 27. warlock.
Er selv mann 22.

spiller på xbox one, add meg: Lammerull

Skrevet (endret)

Vi er tre stykker som ikke har spilt VoG enda. Tenkte å ta raidet kl. 17 i morgen (15.11). Noen som er med på det? Hvis det ikke passer i morgen er vi gjerne med en annen dag.

Gamertags:

*Grumler:

-Lvl 28 titan

*TRYMeSS:

-Lvl 28 hunter

* eirikt:

- Lvl 28 warlock

- Lvl 28 hunter

om dere er keen på å ha med en til en dag for å spille VoG, så legg til Lammerull,

er lvl 28 warlock

Endret av Lammerull
Skrevet

Noen som vil hjelpe meg med å fullføre vault of glass? har ingen å spille raid med for øyeblikket, så hadde vært nice med noen å spille med. Er lvl 27. warlock.

Er selv mann 22.

spiller på xbox one, add meg: Lammerull

Gjest Slettet-f5936
Skrevet

Hvordan er livet her inne? Warlock lvl 30 her. Har en kamerat som er titan lvl 30. Vi leter etter folk å ta weekly heroic, nightfall, samt raidene med. Spiller en del hver dag! Eurob0y er GT (siste o er en null). Add meg gjerne!

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

har deg som venn, Lord Jurgious er med

Skrevet

Add meg og,er lvl 28 hunter,ble skuffet når jeg oppdaget at man må ha venner for å spille raids,da jeg spiller litt sent på kvelden er det nesten ingen online av mine venner.Min gamertag er: Fictivision DV

har deg som venn, Lord Jurgious er med

M

Gjest Slettet-f5936
Skrevet

Se her ja! Hvertfall to til. Skal adde deg fictivision! Lord jurgious, vi spilles;)

Er på jobb nå, men adder dere og sender party/game invite når jeg er på. Gjør gjerne det samme dere:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei, har ikkje fått prøvd meg på weekly/nightfall eller vog endå, har en lvl 30 hunter, er stort sett online på kvelden, er på juleferie no, tilgjengelig til spilling til helga. gamertag: Hyar

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

noen som skal prøve seg på Crota`s End ikveld/natt?

har enda ikke fått prøvd det.

kan også ta weekly og nightfall hvis noen ønsker det.

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

jeg Joiner, er gira på å få til de clan achievementene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...