Gå til innhold

Door to Door Atheist


Dani2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gay :ohmy:. Repressed uuugh. Such homophobe. wow. De er ateistiske misjonærer som sprer Richard Dawkins, Sam Harris og Christopher Hitchens budskap ^_^

 

Vil du bli en ateist? Om du vil kan vi møtes så kan jeg snakke mer med deg om ateisme. Og vår felles forståelse på hvordan vi ser verden. Men religiøse..uuugh. Vrangforestiller de altså, de er så onde med de ordene...uuuug repressed :O Fundies ruin this soil we walk on arrgh.

 

So join in atheism and be fresh :thumbup:

Endret av Dani2
Lenke til kommentar

Tror Otto Jespersen hadde et innslag hvor han gikk fra dør til dør og ville ta troen vekk fra folk.

 

Ok, så det var hentydning til homofili det dreide seg om. Jeg ble bare forundret over at noen skulle bli sint over at de fikk tillatelse til å røre ved noen. Ble også forvirret over at en slik tillatelse ble gitt.

Lenke til kommentar

Tror Otto Jespersen hadde et innslag hvor han gikk fra dør til dør og ville ta troen vekk fra folk.

 

Ok, så det var hentydning til homofili det dreide seg om. Jeg ble bare forundret over at noen skulle bli sint over at de fikk tillatelse til å røre ved noen. Ble også forvirret over at en slik tillatelse ble gitt.

I know right. Fundies are repressing people. Bravery level increases!!!

ToQFh.gif

Endret av Dani2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...