Gå til innhold

iPod 10GB vs 20GB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Regner med at hun blir overlykkelig :D

Hun har en eller annen håpløs mp3 spiller med 96mb nå  :grin:

 

Da sender jeg vel en bestilling til Apple om ikke lenge, det tar jo litt ekstra tid for gravering...

Rekner med hun blir glad for den ja! :)

 

Angående topic. Eg hadde også dette dilemmaet da eg skulle bestille, men eg skulle ha med bæreveske og fjernkontroll uansett, det er eit must for meg, så da blir jo prisen for ein 10GB med veske og remote det samme som 20GB og den har i tilleg Dock. Så eg bestillte den på 20GB

 

ibi-ubu: Den kan brukes som ekstern harddisk ja. Det funker fint, eg kjem til å bruke den til det siden det blir så tungvint med CDer, eg har ikkje slik portabel USB sak og diskettene er like pålitelige som Windows 98 (merk: med mine erfaringer)

Lenke til kommentar
ibi-ubu: Den kan brukes som ekstern harddisk ja. Det funker fint, eg kjem til å bruke den til det siden det blir så tungvint med CDer, eg har ikkje slik portabel USB sak og diskettene er like pålitelige som Windows 98 (merk: med mine erfaringer)

jeg ville sagt like stabilt som en upatcha win95 maskin :D:D:D

Lenke til kommentar

har selv ipod 15gb, vil anbefale deg å gå får 20 gb bæreveska er grei ha er bra beskyttelse så du ikke får så mye riper i den, og du kan også frakt andre filer med den, da er det greit med 10gb ekstra, dessuten 10 gb musikk er ikke så mye, vil alltid ha mer, har nesten fylt opp min 15gb med kun musikk!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...