Gå til innhold

iPod 10GB vs 20GB


Anbefalte innlegg

Hei har endelig bestemt meg for å kjøpe meg en iPod.

Da står det for meg mellom 10GB til 3000, eller 20GB til 3800.

 

Gigabytene bryr jeg meg egentlig ingenting om, 10GB er mer enn nok uansett. Men det følger jo tross alt med "iPod Dock, Carrying case w/ belt clip og Wired remote" med 20Gbytern.

 

Tipper at jeg kan klare meg uten Dock'en ettersom jeg sjelden trenger å oppdatere spilleren? (Har PC forresten).

 

Fjernkontrollen regner jeg med er veldig hendig(?), og at jeg må bestille denne i tillegg. (Hvilket gjør at 10GB'en koster 3350)

 

Så er det denne bærevesken da.. Er den hendig? Trenger jeg den?

Hvis denne er nødvendig, så går jeg for 20GB'en.

 

Noen som har noen tips om hva jeg burde gå for?

Takk på forhånd..

 

PS: Er alle kostnader inkludert i prisen fra apple.no? Ingen skjulte transportkostnader eller lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Belteveska er ikkje noko serlig. Kjeme fort noko lite skarp nedi og vips så har du ei sver ripe fra topp til bunn på iPod'en. (personlig erfaring)

 

Fjernkontrollen er eit "must". (serleg viss du har ei heil tett veske til pod'en)

Dock er genialt viss du vill koble ipoden til f.eks. stereoanlegget.

Det er nok ikke bærveskas skyld :grin:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

med tanke på at det er snakk om "kun" 800 kr ekstra for "iPod Dock, Carrying case w/ belt clip og Wired remote" så hadde jeg nok valgt 20gb versjonen.

alltid kjekt å ha fjernkontroll og veske, docking stasjonen er ikke dum å ha, så skulle du kjøpt dette løst hadde du fort kommet over 800kr.

10gb ekstra pluss småsnasket for 800kr tillegg i pris, jeg hadde vertfall valgt 20gb versjonen.

Lenke til kommentar

Veska er veldig kjekk å ha, ettersom at iPoden blir VELDIG fort ripa opp. med tanke på den krumme bakdelen. remoten har jeg ikke prøvd tror det oxo er veldig deilig. du trenger ikke dockingstasjonen. følger med firewire kabel som funker uansett. men så klart er det kjekt å ha hvis du skal koble til f.eks stereoanlegg.

 

når du endelig har tatt deg råd til litt luxus... gjør det skikkelig! gå for 20gb :woot:

 

Edit: her ble det mye skrivefeil jah :lol:

Lenke til kommentar

Heisann

 

Bestillte nettopp ipod sjølv og gjekk for 20gb versjonen etter kort betenkningstid. Greit med det ekstra utstyret som følger med.

 

Fjernkontrol må eg berre ha, har hatt minidisk eit par og fjernkontrol er veldig kjekt viss du bruker bæreveske eller har den i lomma ein plass.

Så 300kr forskjell for 10gb meir er ikkje så veldig mykje å lure på.

 

venter i spenning...

Lenke til kommentar
morn tjuls :D hehe.. venter på min fooortsatt.. men en ting.. hvem kjøper 40 gb :p det blir for mye synes jeg

For mye husker en gang et velkjent sitat fra en nerd host"bill gates" hark om at 512Kbit ram var nok for alle yeah right, det beviser bare at det aldri blir nok uansett. så gå for 20 gigen minst.

Lenke til kommentar
morn tjuls :D hehe.. venter på min fooortsatt.. men en ting.. hvem kjøper 40 gb :p det blir for mye synes jeg

For mye husker en gang et velkjent sitat fra en nerd host"bill gates" hark om at 512Kbit ram var nok for alle yeah right, det beviser bare at det aldri blir nok uansett. så gå for 20 gigen minst.

skjønner godt hva du mener her, men mp3 spiller, spiller av mp3.. som i dag og i morgen etc vil ha lik str, enste som man trenger større plass til er flere filer, men får være grense på hvor mange musikk filer du hører på

 

en ting som er greit med 40 er vel om du bruker den som en liten hdd også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...