Gå til innhold

Oktoberfest 2014 - RandiA - 45mm f/2.8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det så temmelig intrikat ut, ser ut som et kniplingsmønster av noe slag. Bladene gir en flott bakgrunn.

Takker, k.n.b - naturen er vakker ja

Jeg lurte et øyeblikk på om du hadde jukset og satt et smykke foran de fine høstbladene

He,he...jukser aldri på slikt nei. (Eller noe annet for den del.... :) )

Lenke til kommentar

Takk, takk for kommentarer.

 

Dagens bilde er ikke manipulert på noen måte, det er bare et veldig dårlig foto, i litt dårlig lys

Bilde 16 – 16.Oktober: Årets siste Myosotis?

14930364644_b1e9fe16a2_c.jpg

Exif: 1/100 - f/4.0 - ISO 640

Exposure Compensation: 0

Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8

Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX7

Lenke til kommentar

Likte 15. oktober veldig godt. Kunne tenkt meg noen millimeter med luft over stilken, ellers helt perfekt.

Takk, litt mer luft ja - men det ble avveid, dette var på panseret på en bil, og jeg støttet kamera der, og hadde ikke mer å gå på.

 

Bilde 16 - særs vakre farger.. :)

Takk, fargene er fine ja - blomsten er knøttliten så det ble vanskelig med fokus.

Lenke til kommentar

Flott frostbilde, og det siste speilbildet ble jo meget severdig! Har du lys rett bak, eller er det halo fra etterbearbeiding? Plager meg ikke, ble bare nysgjerrig på det lyse rundt bladene.

Takker...ja, det er lys bak, et vindu, men jeg har trukket for en tynn gardin.Det blå i forkant ble refleksen fra en glassplate som ligger på vinduskarmen.

 

Oj, frost, det hadde jeg håpet vi unngikk til jeg kommer hjem, har enda planter som må komme i hus. Men bildet det 15 var jo fint. Nydelige farger den 16, selvom blomsten begynner å se litt sliten ut. Også har du benyttet speiltrikset igjen i dag, det gjør seg alltid, flotte farger.

Blomsten er litt vissen ja, Jorun - i stedet for speil så er det rett på kjøkkenbenken, polert granitt.

Lenke til kommentar

De tre siste så alle bra ut. Rimet ligger som strøsukker på bladet (dere har det såpass kaldt ja). Flott med blått mot grønt, at blomsten er litt vissen synes jeg bare sett høstpreget enda mer på plass. Den siste er jo et fyrverkeri av farger med en kledelig speiling.

Takk, takk k.n.b - de er alltid så poetisk av deg.

 

Fine farger i den speilede blomsten. Er det et speil su legger objektene på?

Takker, se forklaringen da jeg svarte Jorun, over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...