Gå til innhold

Oktoberfest 2014 - RandiA - 45mm f/2.8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pent med to blåklokker hånd i hånd. Dette kan du så godt. Hurdalsrosa ble også staselig :)

Takk, takk....

 

Du klarer deg bra uten blomster også, Randi, flott bru. Nydelige nyper, særlig det siste i spoileren. Jeg ante ikke at de var så hårete.

Takk, Jorun - piggete, vil jeg si

 

Flott makrobilder av blomster - skarpe og flotte farger!

Bildet 2.okt. tror jeg kunne blitt enda finere med litt mer uskrap bakgrunn?

 

:)

Det har du absolutt rett i - bakgrunnen der er slurvete og urolig, hastverksarbeid, egentlig

Lenke til kommentar

Takk, takk for kommentarer - snart slutt på blomstermotivene nå. (Da blir det mer i retning av dagens......)

 

Bilde 6 – 6.Oktober: Høst-såpe

15433813346_96ec68298b_c.jpg

Exif: 1/10 - f/3.5 - ISO 400

Exposure Compensation: 0

Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8

Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX7

Lenke til kommentar

Ser nesten ut som du er i gang med en såpesamling på bilde 6, eller er de for bruk? Blir et slags stilleben dette.

 

Ser ut til at Trondheim har hatt betraktelig bedre vær i dag enn her lenger sør. Her synes jeg faktisk at spoilerbildet hadde mer stemning ved seg. Bra komponert med landskapet og festningen også.

Lenke til kommentar

Ser nesten ut som du er i gang med en såpesamling på bilde 6, eller er de for bruk? Blir et slags stilleben dette.

 

Ser ut til at Trondheim har hatt betraktelig bedre vær i dag enn her lenger sør. Her synes jeg faktisk at spoilerbildet hadde mer stemning ved seg. Bra komponert med landskapet og festningen også.

Såper til bruk ja, k.n.b - men greit å ha noen liggende også, om man har bruk for en liten gave i ny og ne.

Og, ja - her har vært fantastisk vær en god stund- ganske sommerlig. (Må gi deg rett i spoileren ved nærmere ettersyn, litt fint med det grønne bølgende)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...