Gå til innhold

Hjelp til oppsett


snoopysnoop

Anbefalte innlegg

Hvis motivasjonen din henger utelukkende på synlige resultater, så kommer du til å ende i samme kurva som alle som slutter tidlig.

 

Det tar LANG tid før du ser synlige resultater. De 12-ukershistoriene du ser i VG er intet mer enn tabloid-runk. Skal du ha synlige resultater må du ikke bare trene godt, men spise riktig, og hvile riktig. De fleste faller av fordi de forventer å se forskjellen på 3mnd, og når de ikke gjør det, så finner de opp unnskyldninger som "trening funker ikke for meg", til tross for fysikkens lover.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis motivasjonen din henger utelukkende på synlige resultater, så kommer du til å ende i samme kurva som alle som slutter tidlig.

 

Det tar LANG tid før du ser synlige resultater. De 12-ukershistoriene du ser i VG er intet mer enn tabloid-runk. Skal du ha synlige resultater må du ikke bare trene godt, men spise riktig, og hvile riktig. De fleste faller av fordi de forventer å se forskjellen på 3mnd, og når de ikke gjør det, så finner de opp unnskyldninger som "trening funker ikke for meg", til tross for fysikkens lover.

For å si det sånn, jeg har vært trent før. Cellegift fjernet det meste, på tide å bygge det opp igjen nå. Viljen er der, uten tvil :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...