Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

DSL Hvorfor kan Tiscali når Telenor ikke kan


Anbefalte innlegg

Har hatt ADSL fra Tiscali en stund og er stort sett fornøyd med hastigheten (ofte litt over det jeg skal ha). Før jeg bestemte meg for Tiscali sjekka jeg rundt for å finne en leverandør og da sier blant annet Telenor at de ikke kan levere fordi jeg bor for langt fra sentralen.

Hvordan kan det da ha seg at Tiscali kan levere når de leier linjer av telenor ? Har de bare tatt en sjangs, eller er det Telenor som er overforsiktige ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hatt ADSL fra Tiscali en stund og er stort sett fornøyd med hastigheten (ofte litt over det jeg skal ha). Før jeg bestemte meg for Tiscali sjekka jeg rundt for å finne en leverandør og da sier blant annet Telenor at de ikke kan levere fordi jeg bor for langt fra sentralen.

A) fordi Online ikke hadde oppdatert infoen sin, de nektet for at det gikk på min sentral i en eller to måneder. Det morsomme var at den føste Online-kunden ble koblet to dager etter at sentralen var i drift

men sjekket du og ringte de så fikk du desverre ikke mulig.

 

B) Du fikk leveranse ved en glipp og skulle normalt ha hatt avslag, slikt skjer.

Telenor Networks er helt urikkelige hvis de mener det ikke går, ikke noe "prøving" der i gården.

 

C) Du tilhører en av de ytterst få sentralene som Tiscali selv har bygget ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...