Gå til innhold

5000 kcal daglig


Anbefalte innlegg

Okei, jeg bare tullet med de to første innleggene. Det er ingen grunn for deg å spise mer enn 200 - 300 kalorier over din hvileforbrenning. Jeg vil også ta ''daglig behov'' som du fikk fra ernæringfysiologen med en klype salt. Det kan være et utgangspunkt, men du må veie deg/bruke speilet som et ekstra verktøy for å se om du faktisk går opp i vekt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du veier 59, og vil bruke cardio for å komme i form? Dette ga absolutt ingen mening.

 

Jeg anbefaler heller på ingen måte å stupe på med 5000 kalorier daglig ved den vekten. Dette kan legen din umulig ha anbefalt. 5000 kalorier daglig er vel strengt talt ment for de få ledende prosentene innen styrketrening, om jeg ikke tar feil.

Cardio brenner ikke nok til å hindre vektoppgangen. Hva mener du er forskjellen på en ledende

innen styrketrening ift kalorier ? Jeg har vært på 70 kg tidligere bare for the record, men har av ulike

grinner tapt mye vekt

Lenke til kommentar

Okei, jeg bare tullet med de to første innleggene. Det er ingen grunn for deg å spise mer enn 200 - 300 kalorier over din hvileforbrenning. Jeg vil også ta ''daglig behov'' som du fikk fra ernæringfysiologen med en klype salt. Det kan være et utgangspunkt, men du må veie deg/bruke speilet som et ekstra verktøy for å se om du faktisk går opp i vekt.

Du mener resten vil utelukkende være fett?

Lenke til kommentar

Spørsmålet rundt ditt bruk av cardio sammen med styrke, på toppen av 5000 kalorier daglig, var med et troende grunnlag om at du gjerne veide 85 kilo og hadde drevet med styrke i noen år, og slet med å gå opp i vekt grunnet høy forbrenning.

 

Når jeg nå vet at du veier 59 kilo, så siterte du meg ikke på den oppdaterte posten der jeg skrev "5000 kalorier daglig når du veier 59 kilo blir du feit av". Cardio vil være sjanseløs i ditt tilfelle for å hindre vektoppgang ja.

 

Det er veldig begrenset med hvor mye muskler kroppen din kan legge på seg. Et kalorioverskudd på 500-700 er ganske ideelt, mens 2300 overskudd vil fort bli til fett, da du ikke klarer å utnytte dette overskuddet.

 

Natta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...