Gå til innhold

Radeon R9 290. Er det fortsatt bra?


Janbanan123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er klart du bør høre på Kremt fremfor feks Guru3D

 

The GeForce GTX 970 series is going to offer intensely good value at 329 USD (add a few tenners for the AIB cards). Board partners like MSI have advanced on the reference design and the end result is what you have been able to see today. The Gaming series OC card is customized, has extra power phases, offers a lovely cooler, and comes at higher default clocks. Next to all that the card still remains silent and at cool temperature levels

 

http://www.guru3d.com/articles_pages/msi_geforce_gtx_970_gaming_review,27.html

Lenke til kommentar

Det er klart du bør høre på Kremt fremfor feks Guru3D

 

The GeForce GTX 970 series is going to offer intensely good value at 329 USD (add a few tenners for the AIB cards). Board partners like MSI have advanced on the reference design and the end result is what you have been able to see today. The Gaming series OC card is customized, has extra power phases, offers a lovely cooler, and comes at higher default clocks. Next to all that the card still remains silent and at cool temperature levels

 

http://www.guru3d.com/articles_pages/msi_geforce_gtx_970_gaming_review,27.html

 

 

takk, men tror du det kortet der vil dra GTA 5 på nesten max setting? Her er resten av oppsettet

 

AMD Phenom 2 X4 955 @ 3.8 Ghz

4 GB 1600 Mhz ram

Lenke til kommentar

Det er neppe verdt 400 mer. Evt for noobs som ikke klarer å overklokke selv. MSI har også en del dårlige løsninger, sånn ut fra erfaring.

 

Men en så gammel maskin vil du nok slite uansett hvilket skjermkort du har. Du er nok moden for en total utskifting her.

Ingen vet hva GTAV vil kreve så det er vanskelig å si. Hvis man tenker tilbake på IV så var det jo meget, meget tungt, og er den dag i dag fortsatt tungt å dra med dagens maskiner. Så at V vil kreve mye er nok veldig sannsynlig.

Lenke til kommentar

 

Det er neppe verdt 400 mer. Evt for noobs som ikke klarer å overklokke selv. MSI har også en del dårlige løsninger, sånn ut fra erfaring.

 

Men en så gammel maskin vil du nok slite uansett hvilket skjermkort du har. Du er nok moden for en total utskifting her.

Ingen vet hva GTAV vil kreve så det er vanskelig å si. Hvis man tenker tilbake på IV så var det jo meget, meget tungt, og er den dag i dag fortsatt tungt å dra med dagens maskiner. Så at V vil kreve mye er nok veldig sannsynlig.

 

 

jeg mener 8gb minne, Finnes det noen måte jeg kan benchmarke prosessoren min på og sammenligne med dagens?

 

GTA 4 var jo portet utrolig dårlig og også dårlig optimalisert. GTA 5 flyter godt på ps3 og xb360 så det vil nok ikke bli portet dårlig, de gjorde en god jobb med max payne 3.

Lenke til kommentar

 

Det er neppe verdt 400 mer. Evt for noobs som ikke klarer å overklokke selv. MSI har også en del dårlige løsninger, sånn ut fra erfaring.

 

Men en så gammel maskin vil du nok slite uansett hvilket skjermkort du har. Du er nok moden for en total utskifting her.

Ingen vet hva GTAV vil kreve så det er vanskelig å si. Hvis man tenker tilbake på IV så var det jo meget, meget tungt, og er den dag i dag fortsatt tungt å dra med dagens maskiner. Så at V vil kreve mye er nok veldig sannsynlig.

 

+1

Og så må du huske at folk liker gjerne å legge til mods på PC, så da blir spillet enda tyngre.

 

Ville nok ha sett på et helt nytt oppsett.

Endret av xClaymanx
Lenke til kommentar

 

GTA 5 flyter godt på ps3 og xb360 så det vil nok ikke bli portet dårlig, de gjorde en god jobb med max payne 3.

 

R U serious?

Har selv sett GTAV på PS3 og det var en lidelse og stillbildeshow med manglende horisont, busskur som dukket opp 10 meter foran deg, osv.

Helt horribelt.

 

 

 

ok, da trekker jeg tilbake det om gta 5 på ps3 og 360, jeg har bare hørt det fra noen andre. De gjorde en god jobb med Max Payne though.

Lenke til kommentar

i5-4670K

Asus Z97-A

GTX 970

Cooler Master 212 EVO CPU kjøler

 

Da begynner vi å snakke. Du kan bruke minnebrikkene du allerede har, hadde kanskje vært koselig med 8gb minne totalt også.

 

 

jeg har allerede 8gb, skrev feil i den posten. Jeg har en veldig bra kjøler til cpun jeg bruker nå. Kan jeg fortsatt bruke den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...