Gå til innhold

Islam fører til perverse voldtekter(Pervers religion) ekle skitne hender


Fjell

Anbefalte innlegg

De burde konvertere til Jødedommen :)

Den er bedre, så kan de også høre på det beste språket i verden. HEBRAISK.

 

Faktisk er muslimer egentlig Djevler. Kristne er mer uskyldige som Engler etter min mening, så de skitne hendene til muslimene er ekle og den perverse profeten samtidig som pro liberale ateister ønsker dette monsteret velkommen inn og fjerner uskyld og glede, istedet for å være streng og støtte Israel, som er den siviliserte delen av midtøsten der deres hender er rene. Jøder og Kristnes hender er renegjort ifra djevelens terror bomber.

 

Og ironisk er muslimer så fiksert på at griser er urene dyr men de har ikke noe imot og pule en geit tydeligvis :p

 

Som Paulus sier, alt som er rensket skal du ete.

Og en ateist eller de humanitære tullingene vil sannsynligvis kritisere meg for det. Kristne er ganske diskriminært her nå til dags. På samme måte som i USA. Der de kjemper på riktig side. Lenge leve sionist bevegelsen og død over Islam.

 

Jeg har talt, den hellige moskusen har talt!

eng_goat_gb1_bm_bay_693415p.jpg

Endret av Fjell
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Dette innlegget passer litt dårlig inn med dine tidligere innlegg.

Du har rett :) Men så er det litt morsomt, fordi muslimer er dumme. De vinner til og med nobelpriser priser en Trinity College, Cambridge ^_^ ho ho.

https://twitter.com/RichardDawkins/status/365473573768400896

 

Så er hele innlegget seriøst? Eller har du et eller annet subtilt poeng som går over hodet på meg?

 

tumblr_nakn244B731tv0602o1_500.jpg

Lenke til kommentar

Håper du spøkte med at du var religiøs også da ellers så har det å kaste stein i glasshus fått en dypere mening...

 

IS er ihvertfall ingen spøk og tror ikke dette er rette måten å dempe radikalisering på akkurat. Idiotenes tog er langt og føler at du med dette akkurat satte deg selv i front som fanebærer. Lykke til videre med den debatteknikken din.

 

PS. Spøk eller ikke, er ikke dette langt mer enn hva en moderator burde tåle her på Diskusjon.no? Dette er jo tross alt ikke postet blandt all galskapen i underforumet Prekestolen heller liksom.

Endret av Thoto79
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Muslimer er dumme og perverse? Det er som at jeg skal generalisere jøder som perverse på grunn av at de suger på barnetiss, som er en ritualitet innenfor deres religion. Jeg ser at du ikke har så mye kunnskap innenfor blant annet vitenskap. Abu Raihan Mohammed er en av mine favoritter med mange andre.

Da har du tydeligvis ikke sett historien til muslimene hvordan de koloniserte, behandlet kristne og voldtok de som ikke tilhørte deres religion som boken deres rettferdigjør. De er noen griser hele gjengen.

 

Hadde vi ikke forsvart oss med Korstog og imperialisme har vi blitt overtatt av den dritten.

 

Edit: Jeg foretrekker Isaac Newton. :)

Endret av Fjell
Lenke til kommentar

Sionister er kule. De får ting gjort :cool: . Bedre med jøder, enn den tullete anti-semitismen som muslimene er så kåt på å eliminere
Store giga høytalere på hebraisk hver dag i midtøsten der kamelene dine synger med og overgir seg til jødedommen.

- Embrace.

Endret av Fjell
Lenke til kommentar

 

Da har du tydeligvis ikke sett historien til muslimene hvordan de koloniserte, behandlet kristne og voldtok de som ikke tilhørte deres religion som boken deres rettferdigjør. De er noen griser hele gjengen.

 

Hadde vi ikke forsvart oss med Korstog og imperialisme har vi blitt overtatt av den dritten.

 

Edit: Jeg foretrekker Isaac Newton. :)

 

Du har en del morsomme tråder, Fjell. Men denne gangen gikk det ikke så bra. Her legitimerer du at fargede kan angripe oss hvite for hva våre forfedre har gjort mot deres forfedre. Dagens muslimer har ikke noe ansvar for hva som har skjedd i tidligere århundre, like lite som vi har noe av æren for det våre forfedre har gjort som vi synes er bra.

 

Skal vi nordmenn i dag beklage at våre viking-forfedre reiste øst og vest for å plyndre og voldta? Er vi et folk av halshuggende voldtektsmenn fordi dette har vært en del av vår historie?

 

Jeg liker ikke Islam, men synes du er veldig usaklig i denne tråden. Vi trenger ikke være usaklig for å kritisere Islam. Det burde være den letteste oppgaven i verden å kritisere Islam på en god måte uten å dra inn geitepuling og annen lite relevant informasjon.

 

Denne tråden motiverer meg til å få et mer positivt syn på Islam.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...