Gå til innhold

Islam fører til perverse voldtekter(Pervers religion) ekle skitne hender


Fjell

Anbefalte innlegg

Det er helt greit. Men om vi skal ta skyld for hva våre forfedrer gjorde. Så får jaggu meg muslimer gjøre det samme. Vi hører om alt det gale vi har gjort i historien som vi anerkjenner, men de greier ikke å påta seg noe skyld for det de har gjort. Det synes jeg er rett og slett urettferdig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi er ikke skyldig for hva våre forfedre gjorde. Men folk vil anskylde vesten for mye fælt. Og de er som oftest muslimer. Men de greier ikke å annerkjenne sin historie som forferdelig. Så hvorfor skal vi få all skylda for hva de selv gjorde.

 

Jeg tenker at man aldri skal være sur på noen bare pga av fortiden, og alikevel så ser de ikke det forferdelige de har gjort gjennom historien, og bruker historien mot oss for at vi skal føle skyld for noe som var for lenge siden. Og teokratiet deres er jo motivert nettopp av religion, så om det er noen sin skyld for at samfunnet deres ikke funker så får de bare takke seg selv.

Endret av Fjell
Lenke til kommentar

For en useriøs smørje av svada du klarer å klemme ut av deg i denne tråden. Må være det minst effektive angrepet på Islam noen gang. Det er så mye man kan ta dem på men så klarer du faktisk å sette deg selv i dårlig lys på tross. Kunne ikke ha vært skrevet av noe annet enn en religiøs, dere er dere selv lik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg var innom en debatt i dag om det sekulære samfunn og konservatisme i regi av Humanetisk Forbund. En muslim (jeg antar han er det) fra Minotenk, Yousef Assidiq, hadde noen veldig gode poeng i forhold til hva som førte til ekstreme holdninger.

 

Blant annet at slike holdninger som enkelte i tråden her viser har en negativ effekt, i form av at det driver yngre og usikre muslimer til de organisasjonene som mener de har svar på slike anklager. Disse organisasjonene, som Islam Net, har stort sett uten unntak ekstreme holdninger i mange spørsmål.

 

Jeg ble overbevist, og det var heller ingen uenighet på dette punktet i debatten. Så gratulerer, Fjell. Du har gjort ditt for å bidra til ekstremisme i Norge. Vennligst tenk igjen to ganger før du prøver på noe lignende igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...