Gå til innhold

Oktoberfest 2014 - tomsi42 - 14mm f/2.5


Anbefalte innlegg

14. - godt dokubilde fra demonstrasjonen..

16. - barnevognen "livet" opp....., og fint at du fikk med litt bevelgelse på toget...

Takk - kunne kanskje tenkt meg litt mer bevegelse i toget.

 

Bakgårdsbildet (friskluftavdelingen) var nok et bilde med "Tomsi-signatur" ja, god bakgårdsstemning der.

Takk - artig at dere synes jeg har en egen signatur :)

 

Liker at du har satt plakatene/bannerne i fokus på demonstrasjonen, hvor stortinget mer blir en kulisse. Selv om det er tatt rett mot en temmelig lys himmel, så er det stålkontroll med dynamikken. Ikke i nærheten av å være utbrent noe sted.

 

Fra Ulsrud, eller til Ulsrud? Ellers ikke så mye å tilføre ut over det Bjørn Åge og de andre har sagt. Kanskje bortsett fra at det her også faktisk er god kontroll på dynamikken (i et motiv hvor slikt fort kunne bli et problem).

Takk for kommentarene. Dynamikk-området er ofte en utfordring; men denne gangen gikk det bra. Det er fra Ulsrud tilbake mot byen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stilig komponert. Fin sport for unger.

Takk. Er helt enig i at det er en fin sport.

 

Enig i at friskluftavdelingen har en tydelig Tomsi-signatur: Fin observasjon av hverdagsmiljøet rundt oss.

Takk.

 

Noen leker med ball, andre leker med linjer. Er ikke sikker på hvem som har det mest moro jeg...

Takk. Det som er sikkert, er at vi alle hadde de morsomt :)

Lenke til kommentar

På en snurr ble veldig bra, herlig bevegelse og dypdyp rødt!

 

...og ikke en gæern erstatning for den gode gamle busken vil jeg si, ser frem til neste års utgave ;)

 

 

Herlig på en snurr, den stakkars puslingen i går viser i alle fall at høsten er kommet langt, litt vemodig bilde.

 

 

På en snurr ble stilig. Akkurat passe valg av lukker :)

 

 

Ja, på en snurr ble ganske perfekt. Håper balanseorganene ikke fikk varige mén.

 

Den "Puslete" veggen din måtte vel komme en gang. Men er det bare meg, eller har selve veggen blitt mer dekorativ i fargene siden sist? Upåklagelig komponert i alle fall.

 

Takk for kommentarerene,

 

En grunntil at veggen er mer dekorativ enn vanlig har mest med at den er våt; i tillegg har jeg lekt meg litt mer i Lightroom enn tidligere :)

Lenke til kommentar

Nå lurte jeg jammen på om du hadde dratt til den andre Oktoberfesten litt lngre syd, men av bildet i spoiler antar jeg at du ikke befant deg så veldig langt fra Youngstorget i dag, Det var skikkelig kraftkost, ja, men jeg ser du kompenserer litt med isvann istedenfor øl.

De har ypperlig Eisbein på Dovrestua Pub - trenger ikke å dra sydover for det. Men måtte drikke vann - skulle på kurs og kjøre bil hjem etterpå ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...