Gå til innhold

Oktoberfest 2014 - tomsi42 - 14mm f/2.5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig beskrivende for høsten det siste bildet fra Nydalen må jeg si. Jeg er jo en hund etter symmetri, tror jeg ville kuttet vinduene ytterst til høyre for å få "buen" midt i bildet - men det er vel smak og behag...

Takk for kommentaren. Jeg er ikke uenig i at symmentrien kunne vært bedre.

Lenke til kommentar

Fint perspektiv i Fra Sandvika, likte godt at du ser at noe fortsetter rundt hjørnet til høyre. Stilige lamper var det også.

Takk for kommentarene :)

 

Tenkte meg det, ja. Håper ikke løpet inkluderte strekningen opp etter klatreveggen [/size]

Heldigvis så var løpet utendørs i lett terreng :) Men jeg prøvde meg ikke på klatreveggen heller ;)

Lenke til kommentar

For å hjelpe Bjørn Åge i vaklingen: Plaststolen _må_ være med. Mulig toppen av den fremste klatreveggen burde vært med også, men da måtte du vel ha gått lenger unna (hvis det i det hele tatt var mulig). Liker uansett bildet godt, og det inkluderer s/h-konverteringen. "Nydalen by night" og "Fra Sandvika" var også bra, ikke minst komposisjonsmessig (selv om vi ikke ser så mye til Sandvika akkurat). Grei avslutning fra Lysaker stasjon (har tatt flytoget herfra), med speilinger i togvinduene. Selv takk for følget!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...