tomsi42 Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2014 Du baserer deg på sikringskost ser jeg. Begge "matbildene" så fristende ut. He-he. Spiser heldigvis sunnere saker også Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2014 23. Nydalen by night 1/40s; f/2,5; ISO 1600 En typisk våt og mørk oktoberkveld. Denne gang fra Nydalen. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 23. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2014 Herlig nattbilde, det så både kaldt og vått ut, og veldig mørkt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2014 Herlig nattbilde, det så både kaldt og vått ut, og veldig mørkt. Takk. Det var akkurat slik det var ... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 24. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2014 14. - der har du fanget demonstrasjonen i en spesiell vinkel som gjør at situasjonen føles som om den kom veldig nært, og 19. - der klarte du jammen å få meg til å føle meg på en snurr også, gitt! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2014 14. - der har du fanget demonstrasjonen i en spesiell vinkel som gjør at situasjonen føles som om den kom veldig nært, og 19. - der klarte du jammen å få meg til å føle meg på en snurr også, gitt! Takk for kommentarene. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 26. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2014 Veldig beskrivende for høsten det siste bildet fra Nydalen må jeg si. Jeg er jo en hund etter symmetri, tror jeg ville kuttet vinduene ytterst til høyre for å få "buen" midt i bildet - men det er vel smak og behag... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2014 Veldig beskrivende for høsten det siste bildet fra Nydalen må jeg si. Jeg er jo en hund etter symmetri, tror jeg ville kuttet vinduene ytterst til høyre for å få "buen" midt i bildet - men det er vel smak og behag... Takk for kommentaren. Jeg er ikke uenig i at symmentrien kunne vært bedre. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2014 Fra Sandvika 1/160s; f/2,5; ISO 1600 På oppdagelsesferd i Sandvika Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Før kampen 1/60s; f/2,5; ISO 200 Var en tur i Lørenskog i går. Der ble det arrangert løp (halvmaraton og 5.6km). Nei, jeg løp ikke ... Endret 26. oktober 2014 av tomsi42 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 26. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2014 Fint perspektiv i Fra Sandvika, likte godt at du ser at noe fortsetter rundt hjørnet til høyre. Stilige lamper var det også. Før kampenNei, jeg løp ikke ... Tenkte meg det, ja. Håper ikke løpet inkluderte strekningen opp etter klatreveggen Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2014 Herlig nattbilde, det så både kaldt og vått ut, og veldig mørkt. Enig, det var skikkelig stilig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2014 Fint perspektiv i Fra Sandvika, likte godt at du ser at noe fortsetter rundt hjørnet til høyre. Stilige lamper var det også. Takk for kommentarene Tenkte meg det, ja. Håper ikke løpet inkluderte strekningen opp etter klatreveggen [/size] Heldigvis så var løpet utendørs i lett terreng Men jeg prøvde meg ikke på klatreveggen heller Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2014 (endret) Enig, det var skikkelig stilig.Takk Endret 27. oktober 2014 av tomsi42 Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 29. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2014 Jeg likte også "Fra Sandvika". Fin komposisjon. Fin S/H konvertering i "Før kampen". Er ikke enig med meg selv om plaststolen burde vært med i bildet eller ikke. Den tilfører dybde i bildet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2014 Jeg likte også "Fra Sandvika". Fin komposisjon. Fin S/H konvertering i "Før kampen". Er ikke enig med meg selv om plaststolen burde vært med i bildet eller ikke. Den tilfører dybde i bildet. Takk. Jeg ser den med stolen; vaklet litt frem og tilbake selv, men endte opp med å beholde den Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2014 29. Into Education 1/60s, f/5,6; ISO 160 Det er ikke alle firmaer som holder til i luksuriøse omgivelser ... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2014 30. Ta toget! 1/60s; f/5,6; ISO 200 Avslutter årets fest med et bilde fra Lysaker stasjon. Takk for følget i år Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. november 2014 Rapporter Del Skrevet 2. november 2014 For å hjelpe Bjørn Åge i vaklingen: Plaststolen _må_ være med. Mulig toppen av den fremste klatreveggen burde vært med også, men da måtte du vel ha gått lenger unna (hvis det i det hele tatt var mulig). Liker uansett bildet godt, og det inkluderer s/h-konverteringen. "Nydalen by night" og "Fra Sandvika" var også bra, ikke minst komposisjonsmessig (selv om vi ikke ser så mye til Sandvika akkurat). Grei avslutning fra Lysaker stasjon (har tatt flytoget herfra), med speilinger i togvinduene. Selv takk for følget! Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 3. november 2014 Rapporter Del Skrevet 3. november 2014 Takk for turen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå