Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

Jeg spør bare om noen vil gjøre det, jeg tvinger jo ingen! Det er jo opp til dem selv om de har lyst til og gjøre det eller ikke! Hvis du spør noen om de kan gi deg 10.000 kroner så er det jo ingen som gjør det, ved mindre de virkelig har lyst..

 

Eventuellt kan dere jo betale noen i form av gratis elektronikkjobb på bilen til personen som hjelper dere. Det koster jo ikke dere så mye. ;)

 

Det er veldig sant :) Vi har tenkt på det ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg gikk på skolen fikk ikke jeg betalt for å gjøre lekser, ta prøver eller lage prosjekter.

Ser ikke helt hva som er problemet.

 

Det er da mer motiverende å faktisk lage en nettside som skal brukes når man har en bedrift enn å bare lage en fiktiv webside som aldri vil bli publisert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er da mer motiverende å faktisk lage en nettside som skal brukes når man har en bedrift enn å bare lage en fiktiv webside som aldri vil bli publisert.

 

Jeg tror jeg kanskje ville brukt en kalori eller to ekstra og prøvd å tenke ut et *eget*, reelt nettsideprosjekt å ha som case i studiene ... men det er nå bare meg ...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Så sykt pripne folk her inne her er, pengekåte folk. Jeg tar ikke utdanning innen webutvikling, så å jobbe innenfor dette har ingen verdi for meg.. Å bli ferdig med prosjektet på en tilfredstillende måte derimot har høy verdi.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1523

Jeez, guys, ro dere nå ned. Skjønner at det er sterke meninger om gratisarbeid her på bruket, men det får da virkelig være måte på. TS spurte om noen var interesserte i å gjennomføre en enkel nettsidejobb, var fullstendig åpen på at det ikke er en betalt jobb og at det i tilfelle blir en jobb gjennomført for å få noe å sette på CVen, og har foreløpig ikke lurt eller tvunget en kjeft. Hvis noen har lyst til å lage en nettside gratis for ham må de da forsyne meg få lov til det uten at alle andre hauser seg opp over at de ikke får betalt? Det er ikke deres business.

 

Jeg er ikke enig med måten TS opererer på jeg heller, for jeg mener at man skal få betalt for arbeidet man gjør, men om han finner en ivrig web-kar helt i begynnelsen av "karrieren" som aldri har laget noe for noen og er villig til å ta jobben uten betaling, hva er da problemet, egentlig?

Lenke til kommentar

@doge Det har vel ganske enkelt med å gjøre at folk ikke er så veldig interessert i at programmeringsgruppene spammes med tiggerbrev? De som måtte ønske å jobbe gratis vil som regel ikke ha noe problem med å finne oppgaver. Denne delen av forumet er nok ment mest for tekniske spørsmål, det burde kanksje opprettes en egen gruppe type NAV/Arbeidsformidling på forumet her? Lettere å finne fram for de som har interesse av det og ikke i veien for alle andre...

Endret av quantum
Lenke til kommentar

Problemet er at denne ivrige webkaren

 

Jeez, guys, ro dere nå ned. Skjønner at det er sterke meninger om gratisarbeid her på bruket, men det får da virkelig være måte på. TS spurte om noen var interesserte i å gjennomføre en enkel nettsidejobb, var fullstendig åpen på at det ikke er en betalt jobb og at det i tilfelle blir en jobb gjennomført for å få noe å sette på CVen, og har foreløpig ikke lurt eller tvunget en kjeft. Hvis noen har lyst til å lage en nettside gratis for ham må de da forsyne meg få lov til det uten at alle andre hauser seg opp over at de ikke får betalt? Det er ikke deres business.

 

Jeg er ikke enig med måten TS opererer på jeg heller, for jeg mener at man skal få betalt for arbeidet man gjør, men om han finner en ivrig web-kar helt i begynnelsen av "karrieren" som aldri har laget noe for noen og er villig til å ta jobben uten betaling, hva er da problemet, egentlig?

 

Problemet er at denne ivrige web-karen ikkje følgjer med og lar seg blir utnytta. Det handle ikkje om at personen er villig til å jobbe uten betaling, det handle om at personen er såpass psykisk svak at han ikkje evne å prise seg sjølv.

 

I dagens IT marked, så er det blitt vanvittig normalt å utnytte unge nyutdanna it-folk. Eg høyrer om skrekkhistorier heile tida

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1523

Det handle ikkje om at personen er villig til å jobbe uten betaling, det handle om at personen er såpass psykisk svak at han ikkje evne å prise seg sjølv.

 

Den var vel kanskje litt over kulen?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Problemet er at denne ivrige webkaren

 

Jeez, guys, ro dere nå ned. Skjønner at det er sterke meninger om gratisarbeid her på bruket, men det får da virkelig være måte på. TS spurte om noen var interesserte i å gjennomføre en enkel nettsidejobb, var fullstendig åpen på at det ikke er en betalt jobb og at det i tilfelle blir en jobb gjennomført for å få noe å sette på CVen, og har foreløpig ikke lurt eller tvunget en kjeft. Hvis noen har lyst til å lage en nettside gratis for ham må de da forsyne meg få lov til det uten at alle andre hauser seg opp over at de ikke får betalt? Det er ikke deres business.

 

Jeg er ikke enig med måten TS opererer på jeg heller, for jeg mener at man skal få betalt for arbeidet man gjør, men om han finner en ivrig web-kar helt i begynnelsen av "karrieren" som aldri har laget noe for noen og er villig til å ta jobben uten betaling, hva er da problemet, egentlig?

 

Problemet er at denne ivrige web-karen ikkje følgjer med og lar seg blir utnytta. Det handle ikkje om at personen er villig til å jobbe uten betaling, det handle om at personen er såpass psykisk svak at han ikkje evne å prise seg sjølv.

 

I dagens IT marked, så er det blitt vanvittig normalt å utnytte unge nyutdanna it-folk. Eg høyrer om skrekkhistorier heile tida

 

Haha, jeg har ikke it-utdanning dude

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg og en kompis har startet et lite enkeltmannsforetak hvor vi driver med bil elektronikk. Og vi trenger en side som kan representere oss!

 

Jeg har litt erfaring fra tidligere men ikke mer enn at det blir gjort med et dårlig CMS.

 

Vi har dessverre brukt hele budsjettet til verktøy og materialer, så dette blir ikke betalt arbeid. Fullt forstålig om det ikke er noen som vil gjøre det gratis, vi hadde nok ikke gjort det selv.

 

Hvis noen vil ta det på seg, ta kontakt på e-post [email protected], eller sleng en kommentar under.

Du kan gjerne sette navnet ditt nederst på siden ;)

 

For oss spiller det ingen rolle hvordan det lages, du kan skrive det helt fra bunnen av, eller du kan bruke et CMS. Men vi ønsker og ha lett tilgang til og kunne legge til tjenester og informasjon om produkter.

 

Det vi ønsker er:

  • Et enkelt og oversiktlig utseende.
  • Kunder kan legge inn et skjema med jobben de skulle ha gjort.
  • Prisoversikt

 

 

Nå er jeg lei alle kravstore idioter her.

 

Betalinga er et elektroarbeid til din eller noen andre sin bil gratis.

Krav er at hvis noe skal monteres må dette være kjøpt inn.

 

Og bare for å være morsom, alle de idiotene som mener jeg utnytter/bruker folk får ikke delta.

 

Ta kontakt på [email protected] hvis dette er av interesse :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...