Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor ignorerer han meg plutselig?


Anbefalte innlegg

Sendte en gutt jeg har holdt litt på med en gratulasjonshilsen på sms og ønsket han en bra dag. Ingen svar på noen timer.. så for 30 min siden, sender han en fellessnap tror jeg, av et sted med masse mennesker, så tydeligvis at han er på fest eller noe slikt.

Er det et hint eller? Er ganske sikker på at han har sett meldingen… :(



Anonymous poster hash: 49296...095
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Ikke alle gutter der ute er waste of time

Bare de fleste du mener? :)

 

 

Jepp, sånn nogenlunde.

 

Utifra livserfaringen jeg har opparbeidet meg, samt den livserfaringen de rundt 100 andre kvinnene i nær og fjern relasjon har opparbeidet seg de siste årene, tilsier det seg at sånn cirka 75 % av dem er ren og skjær idiotisk sløsing av tid.

Lenke til kommentar

Utifra livserfaringen jeg har opparbeidet meg, samt den livserfaringen de rundt 100 andre kvinnene i nær og fjern relasjon har opparbeidet seg de siste årene, tilsier det seg at sånn cirka 75 % av dem er ren og skjær idiotisk sløsing av tid.

 

Tilsvarende kan vel vi menn si også, bare legg til penger i tillegg til tid så stemmer det ikke så verst.

Lenke til kommentar

 

Utifra livserfaringen jeg har opparbeidet meg, samt den livserfaringen de rundt 100 andre kvinnene i nær og fjern relasjon har opparbeidet seg de siste årene, tilsier det seg at sånn cirka 75 % av dem er ren og skjær idiotisk sløsing av tid.

 

Tilsvarende kan vel vi menn si også, bare legg til penger i tillegg til tid så stemmer det ikke så verst.

 

 

Nå til dags er det vel ikke bare menn som åpner lommeboka si, er det vel ;) ?

 

Kvinner sløser vekk mye penger på menn der ute også ;) MYE.

Lenke til kommentar

 

Ja, er veldig vanlig med useriøse, umodne gutter.

 

 

Nå må du rulle inn. Han kan da også prøve å spille kostbar, eller så har han faktisk noe annet å gjøre på en lørdagskveld enn å bare fokusere på følelsene til ei dame han driver med?

 

Slutt å vær så bitter :)

 

 

Bwahaha , bitter?

 

Hva med å være en realist?

Jeg sa selv at han har bursdag og det er ikke den eneste gratulasjonen han har å svare på. (hvis du hadde lest før du hadde svart her)

 

 

Slutt å prøve å kverulere :) Det får deg ikke til å se bra ut, og du sløser vekk min tid på å korrigere deg :)

Lenke til kommentar

For bare noen dager siden, sa han at han ville treffe meg veldig snart. Men siden vi hadde en liten krangel, så gadd jeg ikke svare han… før i dag hvor jeg heller sendte han en bursdagsmelding. Vet ikke om han prøver å spille kostbar eller hva. Han har brukt en/to dager på å svare også, men da har svarene vært positive.

 

Vet ikke hva jeg skal tro… Dessuten er det frekt å ikke svare når noen sender sms og gratulerer med dagen.



Anonymous poster hash: 49296...095
Lenke til kommentar

 

Vet ikke hva jeg skal tro… Dessuten er det frekt å ikke svare når noen sender sms og gratulerer med dagen.

Hvorfor er det frekt? Du er vel ikke midtpunktet i livet hans? Dessuten så har han kanskje andre ting å drive med enn å svare alle SMS'er som tikker inn.

 

Er du helt blottet for evnen til å forstå sosiale normer og regler du da? Så klart anses det som uhøflig å ikke svare. Hvis han faktisk er opptatt, og ikke fikk tid til å svare, så er det selvsagt helt greit for meg.

 

MEN ettersom vi hadde noe på gang, så synes jeg han kunne ta seg et par sekunder å svare. Spesielt siden han klarte å sende snap noen timer etterpå fra fylla.

 

Og faen ikke kom her og si at du ikke hadde giddet og svart jenta du likte, kun fordi du kanskje var opptatt med noe annet!

 

Anonymous poster hash: 49296...095

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er du helt blottet for evnen til å forstå sosiale normer og regler du da? Så klart anses det som uhøflig å ikke svare. Hvis han faktisk er opptatt, og ikke fikk tid til å svare, så er det selvsagt helt greit for meg.

 

MEN ettersom vi hadde noe på gang, så synes jeg han kunne ta seg et par sekunder å svare. Spesielt siden han klarte å sende snap noen timer etterpå fra fylla.

 

Og faen ikke kom her og si at du ikke hadde giddet og svart jenta du likte, kun fordi du kanskje var opptatt med noe annet!

Han svarte jo for pokker. Bare ikke akkurat når DU ville han skulle svare. Hva er problemet?

 

Og du sier: "For bare noen dager siden, sa han at han ville treffe meg veldig snart. Men siden vi hadde en liten krangel, så gadd jeg ikke svare han". Kanskje han ville ta igjen? Skjønner det godt.

 

Hadde jeg vært opptatt med noe annet...så jo...jeg hadde ventet til jeg hadde mulighet. Skrur jeg f.eks bil og er oljete og jævli på hendene, drar jeg for pokker ikke opp mobilen for å svare på en jævla SMS.

 

 

PS: Når du spør om svar, får du tåle at du ikke får de svarene du ønsker å høre. ;)

Lenke til kommentar

Hmm ja. Han er nok bare umoden.

 

Mitt tips er å regelrett drite i han. Ikke alle gutter der ute er waste of time, noen av dem er faktisk verdt tiden :)

Du finner garantert noe bedre

 

For et elendig tips. Du vet at han er 20 år, og har ikke svart på en SMS, som sikkert var blant hundre andre han fikk den dagen. Skremmende å se at det går an å ta det så langt utifra en usvart SMS.

TS, hvordan er du sikker på at han har lest sms'n? Syns du skal prøve igjen, gjerne ringe. Om du fortsatt er interessert i han så kan du jo bare høre med han om han har lyst å finne på noe, siden han hadde bursdag og dere ikke fikk tilbrakt tid sammen.

 

Om du er litt direkte så får du svaret ditt fortere. Det med å spille spill og anta ting alltfor tidlig er bare tull.

Lenke til kommentar

 

Hmm ja. Han er nok bare umoden.

 

Mitt tips er å regelrett drite i han. Ikke alle gutter der ute er waste of time, noen av dem er faktisk verdt tiden :)

Du finner garantert noe bedre

 

For et elendig tips. Du vet at han er 20 år, og har ikke svart på en SMS, som sikkert var blant hundre andre han fikk den dagen. Skremmende å se at det går an å ta det så langt utifra en usvart SMS.

TS, hvordan er du sikker på at han har lest sms'n? Syns du skal prøve igjen, gjerne ringe. Om du fortsatt er interessert i han så kan du jo bare høre med han om han har lyst å finne på noe, siden han hadde bursdag og dere ikke fikk tilbrakt tid sammen.

 

Om du er litt direkte så får du svaret ditt fortere. Det med å spille spill og anta ting alltfor tidlig er bare tull.

 

Føler jeg har mast så mye i det siste på han, ettersom jeg presisterte med å sende kjærlighetserklæringer til han for noen dager og uker siden - men han ville fortsatt se meg og blablabla. Får vente å se i kveld om han svarer, men hvis ikke… så vet jeg ikke. :S Han kommer hjem igjen i høstferien, så kanskje han tar kontakt da. Føler det også blir supermasete hvis jeg sender enda en melding i kveld og spør om han hadde en fin feiring… ts

 

Anonymous poster hash: 49296...095

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...