Gå til innhold

Timestilbud komplett


Anbefalte innlegg

Jeg så akkurat en tv reklame kl 20.58 og ser at komplett kjører timestilbud ikveld.

 

Denne pc`en lå akkurat ute for 8995,- ferdig bygget: https://www.komplett.no/komplett-gamer-premium-gtx770-edition/10796

 

Supertilbud??

 

Jeg rakk ikke å kjøpe den på timen, men vurderer å se om den ligger på "Sistesjansen" klokken 23 hvis dere mener det er veldig bra tilbud.

 

Jeg ønsker en gaming pc for de neste 5årene, kommer ikke til å gjøre noe utbedringer, bare spille massevis av timer.

 

Er dette bang for buck for 9000,- ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hos meg er prisen fortsatt 8995,- etter hva jeg kan se. Vil si det er en realtivt god PC for pengene, skulle jeg bygd selv til den prisen ville jeg grovt sett endt opp med de komponentene. Kanskje en ide og fjerne tastatur/mus da disse nok ikke er gode til gaming og heller kjøpe noe ved siden av.

Lenke til kommentar

Hvis du trykker f5 på siden der nå, så den oppdaterer seg så vil du se at prisen har gått tilbake til kr 11.995,-

 

3000,- kroner avslag på timessalget var jo meget bra, synd jeg ikke fikk det med meg før :S

Skal se klokken 23 om den kommer igjen..

 

Flere som kan gi since 2 cents om denne pc`en?

Jeg kjenner ikke til prosessoren, men jeg regner med den er bra til gaming siden den i utgangspunktet sitter i en pc til 12 laken.

Lenke til kommentar

Vel spørs om du får så veldig mye bedre pc til den prisen, med mindre komplett vil selge den billigere senere.

Husk du kan få bedre tilbud på brukmarkedet, bortsett fra i5 4690k.

 

Men ja for å være komplett pc er dette veldig god pris. Men kan du bygge selv får du mere for pengene.

 

Datapakke med Intel® Core™ i5-4690K

Intel Core i5-4690K + GTX780 + Z97-A

 

Her er det et godt bevis på det lønner seg å bygge selv.

Nå er heller det ikke noe løp og kjøp, siden de kunne lagt med cooler master 212 evo.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte pc`n, jeg har kikket ganske lenge nå og ut ifra hva jeg ønsker så er dette det beste tilbudet jeg har sett på 2mnd.

 

Jeg anser Tomshardware for å være en veldig pålitelig side, og der synes han for prisen jeg ønsker å kjøpe pc for at i5-4690k er overlegent andre alternativ: http://www.tomshardware.com/reviews/gaming-cpu-review-overclock,3106-4.html

 

Jeg har aldri bygget noe før, og har dessverre ingen geeks til venner heller.

 

Jeg byttet ut toweret og ram`en.

Cooler Master HAF Midi tower og Samsung EVO 840 SSD 256gb

Sandisk SSD scorer høyest hos Tomshardware, men Samsung EVO 840 som jeg kjøpte kommer høyt:

http://www.tomshardware.com/reviews/ssd-recommendation-benchmark,3269-3.html

 

prisen kom på rundt kr 9300,- ferdig bygd rett hjem i stua :)

Endret av morobakskjermen
Lenke til kommentar

Jeg hadde ingen preferanser på kabinettet, jeg har hatt et dell kabinett i 5år nå, så aner ikke hva som er bra.

 

En kamerat hadde Cooler Master HAF big tower og han har vært veldig fornøyd med sitt.

Han sa at det støyde lite og hadde gode vifteløsninger.

 

Noen har fortalt at black pearl som fulgte med kanskje er enda mer stillegående men?

Jeg satt på IRC igår kveld og folk der sa at de sjelden brydde seg om kabinettet, bare gå etter en stil du liker og det HAF kabinettet ser jo badass ut med led lys og alt mulig da :)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Her var det ikke mye spennende:

gestobags Laptop sleeve XL, 1337-series Passer for laptops opp til 17", beskyttelse for bærbar PC i sort neopren

Til 54 kr, før 179 kr.

 

Ellers er et bare 20-30% på små ting, ikke særlig interisert.

 

Ukestilbudet er mye bedre:

Toshiba Mobile 2,5" 2TB SATA 3Gb/s, 8MB Cache, S.M.A.R.T 5400RPM, 15mm, 2.5"

 

men synd denne ikke får plass til de fleste konsoller og laptoper, har også dette selv.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Hva håper vi mest på blir salg kl 20?

 

Jeg håper på 6-8 TB harddisker, eventuelt SSD disker over 512 GB.

 

4k skjerm f.eks Acer 28" 4K LED Predator G-Sync XB280HK 3840x2160 UHD-TN, 1ms, 100m:1, Pivot, DP

 

Eventuelt popcorn openhour.

Men har lite tro på jeg er så heldig. Da dette er dyrt og forhåndvis nytt. Tror jeg kaster bort tiden på å vente en halvtime.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...