Gå til innhold

Overklokking og modding av Duron1400 266FSB!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusen takk for den ja!!! da tror jeg kjøper en på komplett.no jeg... de har varen inne på lager.. ser ut som det er samme typen...

så kommer jeg med rapport om hvor mye jeg fikk klokket den opp med LUFT kjøling da ;) Men det kommer når jeg har pengene til å kjøpe dette.

Håper du får gode resultater :) post hvor mye du får overklokka her da.. og steppinga.. hf :cool:

Seff jeg skal det da ;) Har da en xp-2100+ prosessor også da. men jeg vil teste duron først og se hvor mye jeg kan presse disse prosessorene ut.. skal også få kjøpt meg en abit NF7-v2.0 hovedkort som passer ypperlig til overklokking etter det som jeg har hørt!

Lenke til kommentar
Hva med å kjøpe to stk duron1400 til den samlede sum av svimlende 700,-, og så handle et billig dual kort?

 

Ville det fungert å moddet til XP og brukt dem som MP prosessorer?

 

Tenke seg til billig server da... To stk duron1400 @ MP2400+....

 

DrErling

Det skal gå fint å modde bruene slik at de blir detected som MP cpuer ja.

 

ta et lite søk så finner du sikkert svar.

Lenke til kommentar

Er det flere her som har kjøpt seg en Duron? Jeg venter fortsatt i spenning på min (brenn Posten, brenn!), men skal legge ut resultatet når den kommer. Hadde kanskje vært en idè med slags konkuranse om hvem som klarer å klokke lengst? Og om stakkaren legger inn årene underveis er det jo ikke verdens undergang å sende en prosessor til 350kr til de evige jaktmarker...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...