Gå til innhold

Derfor bør bankene frykte Apple


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

uten å måtte kommentere de økonomiske fordelene, ser jeg umiddelbart ikke hvorfor dette er mer praktisk enn dagens løsning.

Kortet mitt fungerer bra den, jeg trenger ikke dekkning, den er liten og lett, og den går aldri tom for batteri.

Jeg er for å forbedre dagens løsninger gjennom teknologi, men dette blir for meg et steg tilbake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

uten å måtte kommentere de økonomiske fordelene, ser jeg umiddelbart ikke hvorfor dette er mer praktisk enn dagens løsning.

Kortet mitt fungerer bra den, jeg trenger ikke dekkning, den er liten og lett, og den går aldri tom for batteri.

Jeg er for å forbedre dagens løsninger gjennom teknologi, men dette blir for meg et steg tilbake.

 

Batteri er bare en "foreløpig" faktor, med den forskningen som nå er på batteri-teknologi så går det nok ikke lenge før det ikke er tema lenger. Sett i et litt større perspektiv.

 

Jeg er av den som opplever at telefonen går tom for strøm kanskje 3-4 ganger i året, det har selvsagt med lade-rutinene å gjøre, men tror ikke jeg er alene der.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...