Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Join å pricelock Joshua King IF! Finnes bare 5 stykker nå siden jeg har kjøpt sån 6-7stk. Sett prisen til 450.000 :D

Vær raske så vil det ikke være noen på markedet til under 450.000 :)

Edit: Finnes kun 4stk nå!

Endret av HArild
Skrevet (endret)

Hva er det beste jeg kan gjøre med 4Mill nå? Tenker da på fortjeneste messig.

Tror dere at Ramos eller thiago silva kommer til å stige mye?

Endret av HArild
Skrevet

Spiller på PC jeg også. Stortrives med det. :)

Kult! Skal vi spille en match? Legg meg gjerne til som venn :) Bruker en FUT-club navnet eller Origin-ID? Send PM om du er interessert :)

Skrevet

Spent på hvilke stats SIF Lacazette kommer til å få når upgrades kommer. Er 82 på H2H for øyeblikket. Noe slikt?

lacazette.jpg

Skrevet (endret)

And I'm sitting here with my 81 rated Schurrle.

Har ikke åpnet en eneste pakke i år (bortsett fra gratispakker ved å vinne turneringer osv), stolt av det! Hindrer ikke meg å vinne 1. div gang etter gang, selv om jeg bare har lag til under 50K.

Endret av Bandidos-Pelle
  • Liker 1
Skrevet

And I'm sitting here with my 81 rated Schurrle.

Har ikke åpnet en eneste pakke i år (bortsett fra gratispakker ved å vinne turneringer osv), stolt av det! Hindrer ikke meg å vinne 1. div gang etter gang, selv om jeg bare har lag til under 50K.

Respekt! :w00t: Viss jeg hadde spilt på Playstation(?), så skulle jeg donert litt coinz :yes:

Jeg kommer nok ikke til å kjøpe noe neste år(lett å si det nå da... ;) )

Skrevet (endret)

Spiller på PC jeg også. Stortrives med det. :)

Kult! Skal vi spille en match? Legg meg gjerne til som venn :) Bruker en FUT-club navnet eller Origin-ID? Send PM om du er interessert :)

Gjør gjerne det. Vet ikke helt når jeg får tid til litt spilling igjen, men kanskje i kveld hvis jeg er heldig og ungene holder fred. :)

Bare å legge meg til evt. Origin-ID'en min er StorOddnoga.

EDIT: Bare å legge meg til for andre som spiller på PC også, selvsagt. :)

Endret av Stor Oddnoga
Skrevet (endret)

Tror dere Isco blir oppgradert? Jeg har 1 IF og 5 SIF av ham. Har allerede steget en del, betalte ca 50k per stk

Ja, du kan ikke tape stort når han ligger på sån 90-100 nå.

Har kjøpt ca 10stk til nå, har planer om flere.

Endret av HArild
Skrevet

@Stor Oddnoga: Takk skal du ha! Da legger jeg deg til, så får vi se når det passer :)

For andre som spiller på PC, så er min originID: thejakobk

Vi skulle vel ikke hatt en tråd hvor vi legger slik info ut, og spiller mot hverandre osv?

• Liker 2
Skrevet

Sitter og håper på SIF Cazorla. Har IF'en nå, og legger ham ut sporenstreks på onsdag kl 16 om det blir SIF. Ser at Cazorla er med på predictions, blant annet av han som alltid har prediction-tråd på EA-forumet.

Elsker at folk betaler normalpris for IF'en selv om det har blitt kjent at det kommer en SIF. Husker at jeg fikk over 30k for IF Naldo da det var en leak, og så kjøpte jeg SIF'en for litt over 20k.

Skrevet (endret)

Dere som har peng bør snappe opp Lacazette og Isco IF fort som F.. :)

Edit: Har den siste timen kjøpt 10 av Isco IF (85rated) og 5 Lacazette IF (81) rated.

Har 2 mill igjen til invisteringer, noen forslag?

Endret av HArild
Skrevet

Som sagt, forventning om upgrade på Lacazette ligger allerede i prisen. Så at du betalte 400k, og han går nok for mer enn det om/når han får en UP, men husk på at det er skatt og at det vil være viktig å få solgt med en gang. Er ikke sikkert at det er så lukrativt å kjøpe Lacazette nå som mange tror. Det er egentlig litt seint å tenke på det nå.

Skrevet

Sitter og håper på SIF Cazorla. Har IF'en nå, og legger ham ut sporenstreks på onsdag kl 16 om det blir SIF. Ser at Cazorla er med på predictions, blant annet av han som alltid har prediction-tråd på EA-forumet.

Elsker at folk betaler normalpris for IF'en selv om det har blitt kjent at det kommer en SIF. Husker at jeg fikk over 30k for IF Naldo da det var en leak, og så kjøpte jeg SIF'en for litt over 20k.

Har du link til tråden på EA-forumet? Stemmer det han skriver ofte? Jeg pleier å se på futhead sine predictions. Er det de samme?

Skrevet (endret)

Som sagt, forventning om upgrade på Lacazette ligger allerede i prisen. Så at du betalte 400k, og han går nok for mer enn det om/når han får en UP, men husk på at det er skatt og at det vil være viktig å få solgt med en gang. Er ikke sikkert at det er så lukrativt å kjøpe Lacazette nå som mange tror. Det er egentlig litt seint å tenke på det nå.

Ser den, men han har forsatt rask stigning i pris så det er ikke gitt at jeg har tapt. Viss jeg taper blir det ikke store røde tall, mener at gulerota her er større en haka.

Isco som er 85 rated kommer garantert til å stige unasett om han får upgrade eller ikke.

Endret av HArild
Skrevet

Gleder meg bare til Tyskland starter opp igjen. Kjedelig med en hel måned uten IFs, selv om det ble tre på årets lag (4 med Kroos).

Håper enda at Reus skal slå til og få en IF snart, eventuelt Boateng (begge) eller Alaba.

Skrevet

Jeg sier ikke at du vil tape på Lacazette, men nå er vi så nærme upgrades og det er så mange som forventer en på Lacazette... Derfor er prisen ganske høy nå og det er ikke sikkert at han stiger så mye som noen tror. Hvis folk ikke trodde på en UP, så kan det vel hende at han hadde ligget på under 200k. Vanskelig å vite.

Er stress å lete opp prediction-tråden. Er mest aktivitet der når kampene spilles og rett etterpå. Så synker den som en stein siden det postes så mange nye tråder hele tida. Jeg ga opp å finne den, men er en tråd med mye aktivitet og jeg mener å huske at han som oppretter tråden og legger ut sine spådommer er moderator eller noe. Tror jeg har sett en tittel under nicket hans som ligger litt i den gata.

Fant denne (en som tapte 29 kamper på rad): http://forum.ea.com/uk/posts/list/3000595.page

Det hadde jeg aldri taklet, synes det er ille nok om jeg for eksempel taper 3 på rad :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...