Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Tja, blir det en ganske dyr gave da, om du skal betale for alt. Er han student eller tjener han egne penger selv? Hvor gamle er dere?

Begge er studenter. 19/20. Hvordan skal jeg gjøre dette?

 

Anonymous poster hash: 08b5f...e49

 

Det høres ut som om det blir litt vel dyrt ut spør du meg. Har han råd til å betale fly + overnatting nå?

Lenke til kommentar

Det høres ut som om det blir litt vel dyrt ut spør du meg. Har han råd til å betale fly + overnatting nå?

 

 

Blir jævlig dyrt, men opplevelsen er verdt det tenker jeg - men får være måte på hvor mye man skal punge ut for en fyr helt sånn i begynnelsen også. Han har nok råd til å betale for flyreisen, og jeg kan betale for billetter + hotell? Eller hva tenker du?

 

Egentlig er jeg sjukt redd for at han ikke vil ta i mot gaven… :/

 

Anonymous poster hash: 08b5f...e49

Endret av Tvillingsjel
quotepyramide
Lenke til kommentar

Jeg hadde nok tenkt slik du frykter, at en slik gave blir alt for mye. Hvertfall så tidlig i et forhold, ville spart noe slikt til et jubileum eller bursdag etter 2-3 år :)

Sats heller på noe mindre som ikke koster skjorta, er også kjipt å henge etter på økonomien når man er student...

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

I mine øyne gir man ikke en slik gave dersom man ikke spanderer resten av turen. Litt kleint å gi en gave som faktisk krever at mottageren må ut med mye mer enn hva gaven er verdt for å få brukt den.

 

Hvis han er student selv skjønner han jo hvordan det fungerer økonomisk. Spander middag på restaurant med god vin og dessert og gi han en skikkelig runde i senga når dere kommer hjem så blir han nok mer enn fornøyd :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hei. Han har snart bursdag, og jeg har lyst til å gi han billett til en fotballkamp hvor favorittlaget hans spiller. Har kjent hverandre siden påske, og jeg liker han godt. Eller blir det litt vel rart? Er veeldig usikker på om jeg skal eller ikke. Redd for at det skal virke merkelig

 

Anonymous poster hash: 08b5f...e49

 

 

Jeg synes det hørtes kanonbra ut! :-D

Lenke til kommentar

Blir jævlig dyrt, men opplevelsen er verdt det tenker jeg - men får være måte på hvor mye man skal punge ut for en fyr helt sånn i begynnelsen også. Han har nok råd til å betale for flyreisen, og jeg kan betale for billetter + hotell? Eller hva tenker du?

 

 

Egentlig er jeg sjukt redd for at han ikke vil ta i mot gaven… :/

 

Anonymous poster hash: 08b5f...e49

 

Jeg tror det blir altfor dyrt for deg. Men det spørs jo på hvor kampen er. Jeg regner med at dere må til England da. Dere må vel ha lommepenger og mat? Hvor lenge planlegger du å være der?

 

Hvis du finner billig flybilletter og ikke trenger å sove fancy, så kan det bli billig nok. Men det spørs jo hva du vil gjøre ut av opplevelsen.

Jeg tror nok han vil ta imot gaven. Jeg hadde vært kjempe fornøyd om jeg hadde fått noe tilsvarende fra min kjæreste. (Kanskje ikke fotballkamp, men noe annet jeg liker)

Endret av Tvillingsjel
quotepyramide
Lenke til kommentar

Du nevnte flybillett.

Har han venner der kampen er, og du har planlagt at han skal gå med dem? Kan han sove hos dem, så du ikke betaler opphold? Fly føler jeg du må betale ja. Er vel dyrere enn fotballbilletten, så du ikke tvinger han i en kjip økonomisk situasjon.

 

Eller sender du han på en kamp alene?

Lenke til kommentar

I mine øyne gir man ikke en slik gave dersom man ikke spanderer resten av turen. Litt kleint å gi en gave som faktisk krever at mottageren må ut med mye mer enn hva gaven er verdt for å få brukt den.

 

Hvis han er student selv skjønner han jo hvordan det fungerer økonomisk. Spander middag på restaurant med god vin og dessert og gi han en skikkelig runde i senga når dere kommer hjem så blir han nok mer enn fornøyd :)

Enig i dette, med mindre han allerede har nevnt at han vil på den kampen og allikevel skulle brukt penger på billetten.

Lenke til kommentar

Det er typisk sånn ting jeg hadde blitt glad for. Så hvorfor ikke, men kjøp 2.. en til hver.

Sikker? Hadde du ikke blitt skremt av å få en så dyr gave av en jente du ikke har kjent så lenge? Har bare kjent han siden påske, og vi har ikke truffet hverandre så mange ganger på grunn av avstand, selvom det alle gangene har vært en viss spenning og tiltrekning mellom oss.

 

Når jeg snur det, så tror jeg faktisk hadde blitt litt forfjamset hvis en fyr hadde gitt meg en ferie i gave eller noe tilsvarende

TS

 

Anonymous poster hash: 08b5f...e49

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...