Gå til innhold

En god jobbmobil (smartmobil)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samsung Galaxy Note 3. S Pen til å skrive på skjermen + utrolig mange andre funksjoner. Mange av dem er nyttige også ;) Se videoer på YouTube.

Batteriet varer fint hele dagen, men hvis du skulle bruke den veldig mye så får du også med en USB 3.0 ladekabel (også inkludert hvis du bruker mobilen lite :p ) som lett lader mobilen fra helt tomt batteri til 100% på 2 timer. Batteriet er på 3200 mAh.

 

Alternativt så kan du vente til Note 4 og se om du synes det er verdt betale 5500-6000kr for den ellers å kan du nå kjøpe Note 3 i like overkant av 4200kr uten abb. Prisen var 5500kr da den ble lansert så jeg tipper Note 4 ligger rundt der, muligens litt mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet er vel egentlig at jeg må ha mobiltelefon nå, da den andre er usannsynlig dårlig i telefonsamtaler. Og samtaler er det mange av hver dag. Regner med at jeg blir fornøyd med Note 3, og får heller vurdere en oppdatering seinere. F.eks til Note 12 når den kommer :p

 

Personlig skulle jeg gjerne ha hatt Note 4. Men regner med at den koster relativt mye når den kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...