Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Endelig" betatt igjen - får lite respons


Anbefalte innlegg

Hei! :)

 

Håper noen har noen gode råd til meg.

 

Det har seg slik at jeg har fått øynene "opp" for en jente på 22. Er 28 selv. Kjenner henne ikke særlig godt, men har møtt henne og pratet med henne flere ganger. Men det er først nå jeg har blitt gira :) Bestemte meg tidlig for at jeg har lyst til å møte henne - bare oss to. Til nå har det alltid vært andre i nærheten.

 

Vi møttes tilfeldig i helgen og pratet ganske lenge. Dagen etter sendte jeg en melding til henne på Facebook. Hun svarte på det jeg spurte om, men stilte ikke spørsmål tilbake. Sendte en ny melding der jeg spurte om hun ville være med på en kaffe en dag. Det hadde vært hyggelig, svarte hun - med smilefjes. Så nå har vi avtalt å møtes til helgen for en kopp kaffe i byen. Det var vel egentlig den praten. 3-4 meldinger frem og tilbake.

 

"Problemet" er at jeg føler at hun ikke gir noe særlig. Hun svarer på det jeg spør om. That`s it. Har ikke skrevet til henne i dag. Hun har heller ikke tatt kontakt.

 

Dette tolker jeg som at hun ikke er veldig interessert. Samtidig sa hun jo ja til å møtes for en kopp kaffe, som gir et lite håp :)

 

Har vært singel i litt over et år nå og har egentlig ikke vært betatt/forelsket i noen i denne tiden. Det er jo en deilig følelse, men hater usikkerheten ;) hehe

 

Noen som har gode råd til daten til helga? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angående usikkerheten, så kan det hende det bare er sånn hun kommuniserer gjennom tekst. Noen liker å svare kort og effektivt, mens andre er veldig glad i småprat over e.g. tekstmeldinger. Jeg ville ikke hengt meg opp i det hvis jeg var det, det viktigst er at hun ville treffe deg.

Lenke til kommentar

Kan ha mange gode råd jeg, men ut i fra det lille du beskriver her så er det litt vanskelig uten å bli veldig generell og kun gi standardtips som en kan finne overalt.

 

For.. Er du interessert i henne, eller er du bare lei av å være alene nå?

 

Og dette "problemet" deres er jo ikke noe som går bort av seg selv. Hvordan ser du for deg å fikse det?

Jeg personlig tror ikke at det er et godt tegn hvis det allerede er problemer mellom dere akkurat, for den slags har en tendens til å vokse seg større etterhvert som tiden går hvis en bare ignorerer dem. Hun svarer på spørsmålene dine og thats it sier du, men hvilke spørsmål spør du da? Spør du noen gang om noe annet enn noe vedrørende deg selv f.eks, bare følelsene dine eller noen ganger bare tilfeldig tomprat f.eks?

 

Og hva er det som gjør deg usikker? Er det fordi du ikke kjenner henne særlig godt?

Hva snakker dere om vanligvis? Har dere mange fellesinteresser, og kanskje viser litt interesse for den andres egne interesser også evt?

Sender kanskje ikke så mange meldinger med hverandre? Hva er det du blir gira på nettopp henne for da egentlig?

Ting som dette kan jo være greit å vite i blant. Ihvertfall for min del for å kunne gi deg noen gode råd.



Anonymous poster hash: 4dcd1...7dc
Lenke til kommentar

For å si det sånn, det er ikke noe vanskelig for henne å si at hun er opptatt til helgen og ikke hadde "tid til kaffe", så en viss interesse er det :)

 

At hun svarer på det du lurer på og ikke noe mer enn det kan være måten hun kommuniserer på, kan hende hun også "ikke tør" å spørre så mye i frykt for å "vise interesse åpenlyst". Møt henne til helgen og ikke analyser noe mer over alt annet :)

Lenke til kommentar

Du har ikke litt snodige forventninger da, i forhold til hva du selv gir..? Du har ikke en tendens til å være noe passiv?

 

Og hvor interessert og ikke minst interessant, fremstår du selv som tror du?

 

Også må du oppdatere litt om hvordan helgen ble da. ;)

Mulig det! Tidligere har jeg kanskje vært litt for "offensiv" og sendt mye meldinger. Nå holder jeg kanskje litt igjen. Redd for å "skremme" henne med mange meldinger. Vanskelig dette.

 

Jeg tror nok at hun forstår at jeg er interessert. Hvor interessant jeg fremstår er vanskelig å svare på synes jeg :) hehe..

 

Skal oppdatere! :) Lurer på å sende henne en melding på Facebook nå :)

Lenke til kommentar

Mulig det! Tidligere har jeg kanskje vært litt for "offensiv" og sendt mye meldinger. Nå holder jeg kanskje litt igjen. Redd for å "skremme" henne med mange meldinger. Vanskelig dette.

 

Jeg tror nok at hun forstår at jeg er interessert. Hvor interessant jeg fremstår er vanskelig å svare på synes jeg :) hehe..

 

Skal oppdatere! :) Lurer på å sende henne en melding på Facebook nå :)

 

Ja vel.

 

Men ja, det du ikke ønsker å svare på - det vil vel tiden vise det da antar jeg. Spennende.

Endret av Vatjusi
Lenke til kommentar

Da har jeg fått melding av henne. Hun avlyser daten søndag. Skylder på at hun har det travelt med skolen. Altså; ikke interessert, slik jeg tolker det. Svarte at hun bare må ta kontakt om hun får tid og lyst til å møtes.

 

Kommer ikke til å skrive til henne igjen. Da får hun ta initiativ først iallefall :)

 

Så da er det ut på jakt igjen :)

Lenke til kommentar

Prøv på en spontan en , om du vet hvor hun holder til så kan du jo ta en kjapp tur innom , slå av en prat og så dra igjen uten noe videre forpliktelse ( 5 - 10 min maks), det hele kan dreie seg om at hun er usikker på din interesse også og da kan det være lurt å vise noe mer interesse.

 

Men ja, det kan godt være at det er ingenting å satse på , nå har du i alle fall ingenting å tape og du kan heller se på det som at du får trent litt på å prate og tolke utifra det.

Lenke til kommentar

om du vet hvor hun holder til så kan du jo ta en kjapp tur innom

 

Overhodet ikke! Om hun var interessert, hadde hun ikke avlyst kaffen. Om hun var interessert, men likevel gjorde det, ville hun foreslått et alternativ/et annet tidspunkt. Hvis hun er usikker på om hun vil eller ikke, vil det å møte opp uanmeldt på døra kun gjøre det værre og få TS til å virke needy.

 

Da har jeg fått melding av henne. Hun avlyser daten søndag. Skylder på at hun har det travelt med skolen. Altså; ikke interessert, slik jeg tolker det. Svarte at hun bare må ta kontakt om hun får tid og lyst til å møtes.

 

Kommer ikke til å skrive til henne igjen. Da får hun ta initiativ først iallefall :)

 

Så da er det ut på jakt igjen :)

 

Dette er nok godt resonnert. Da hun avlyste, spurte du om dere kunne avtale en annen dag, eller lot du det bare være?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

om du vet hvor hun holder til så kan du jo ta en kjapp tur innom

 

Overhodet ikke! Om hun var interessert, hadde hun ikke avlyst kaffen. Om hun var interessert, men likevel gjorde det, ville hun foreslått et alternativ/et annet tidspunkt. Hvis hun er usikker på om hun vil eller ikke, vil det å møte opp uanmeldt på døra kun gjøre det værre og få TS til å virke needy.

 

Da har jeg fått melding av henne. Hun avlyser daten søndag. Skylder på at hun har det travelt med skolen. Altså; ikke interessert, slik jeg tolker det. Svarte at hun bare må ta kontakt om hun får tid og lyst til å møtes.

 

Kommer ikke til å skrive til henne igjen. Da får hun ta initiativ først iallefall :)

 

Så da er det ut på jakt igjen :)

 

Dette er nok godt resonnert. Da hun avlyste, spurte du om dere kunne avtale en annen dag, eller lot du det bare være?

 

Nei, jet lot det være. Hun har jo ikke virket særlig interessert på noen av meldingene - annet enn et ja til kaffe. Så da legger jeg den ballen død :) Så får hun sende en pasning om hun skulle finne ut av det.

 

Men det beste av alt: jeg ble egentlig ikke så skuffet. Det hadde jeg trodd jeg skulle bli. Jeg har egentlig bare blitt mer gira. Har funnet ut at det faktisk ikke var så skummelt å be en jente med på kaffe eller no. hehe. Kaffedater blir det i løpet av høsten! Det lover jeg meg selv ;)

 

Så noe godt kom det ut av dette :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...