Star Skrevet 26. oktober 2003 Skrevet 26. oktober 2003 Hei! Jeg har et problem... igjen Prøver og få Bittorent til og virke ( 3.3 versjonen) Men det indikeres hele tiden at jeg har brannmur på port 6881 som skal brukes. Jeg har prøvd og fikse dette i mitt Netopia Modem, men hvordan kan jeg få dette til? Det fungerer jo ikke, slik som med FTP innstillingene?? Noen som kan hjelpe meg? Noen som har prøvd selv? star*
Digger Skrevet 26. oktober 2003 Skrevet 26. oktober 2003 Sjekk her jeg har laget en side for og åpne porter 20-21-80 på Netopia routeren så kan du jo prøve deg frem.. men i utgang pungtet så skal de portene være åpne.. http://minimax.no-ip.com/ngt.htm
Star Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Skrevet 27. oktober 2003 Ja, det er det jeg mener.. trodde jeg også, men Bittorent gir meg informasjon om at jeg sitter bak en brannmur, men jeg finner jo ikke ut problemet...
Digger Skrevet 27. oktober 2003 Skrevet 27. oktober 2003 Er brannmuren i XP av ???? hvis du kjører XP så kan brannmuren der være på.. dette ser du jo i instillingene til nettverkskoblingen du har...
Ernie Skrevet 27. oktober 2003 Skrevet 27. oktober 2003 Denne hører nok hjemme under internett og nettverk. Tråden stenges.
Anbefalte innlegg