Gå til innhold

Ny startmeny (Start8 fra Stardock)


Anbefalte innlegg

Er det en merkbar reduksjon av pc ytelsen (tredjepartsprogrammer=Start8 i bakgrunnen). ved bruk av en annen startmeny i win 8.1 som f.eks Start8 fra stardock ? Eller er det andre startmenyer som er bedre (som reduserer ytelsen på en pc minst mulig ?)

Endret av papusan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, det kommer litt an faktisk.

Sitter man på en relativt svak cpu så kan Start8 faktisk påvirke ytelsen noe, den kjører tross alt programmer som overstyrer den innebygde startmenyen og dette kan man merke trolig på svakere pcer som må håndtere den ekstra belastningen.

 

Hvor mye den påvirker pcen din vet jeg rett og slett ikke og her må du nesten prøve litt med og uten...

Lenke til kommentar

Er det en merkbar reduksjon av pc ytelsen (tredjepartsprogrammer=Start8 i bakgrunnen). ved bruk av en annen startmeny i win 8.1 som f.eks Start8 fra stardock ? Eller er det andre startmenyer som er bedre (som reduserer ytelsen på en pc minst mulig ?)

Hei,

 

Har prøvd Start 8 i en periode med en AMD FX-4100 /m 16GB minne og jeg merket ingen særlig merkverdig forskjell på ytelse. Håper det svarer på spørsmålet. :-)

Lenke til kommentar

 

Er det en merkbar reduksjon av pc ytelsen (tredjepartsprogrammer=Start8 i bakgrunnen). ved bruk av en annen startmeny i win 8.1 som f.eks Start8 fra stardock ? Eller er det andre startmenyer som er bedre (som reduserer ytelsen på en pc minst mulig ?)

Hei,

 

Har prøvd Start 8 i en periode med en AMD FX-4100 /m 16GB minne og jeg merket ingen særlig merkverdig forskjell på ytelse. Håper det svarer på spørsmålet. :-)

 

Er det målbart på benchmark tester da ?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...