Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun har hatt mange partnere - får det ikke ut av hodet


Anbefalte innlegg

 

Det var ekstremt mange. Har dessverre ingen gode råd, hadde ikke klart å leve med det selv.

 

Litt overfladisk av deg da ? Jeg er gutt og har hatt seks med mer damer enn dama til ts har hatt gutter. Ser du likt på meg og da ?

 

Bare for og sette det på spissen iom at alle mener "jenta" er ei tøs..

 

Ser ikke på deg eller dama til TS noe annerledes jeg ihvertfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det var ekstremt mange. Har dessverre ingen gode råd, hadde ikke klart å leve med det selv.

 

Litt overfladisk av deg da ? Jeg er gutt og har hatt seks med mer damer enn dama til ts har hatt gutter. Ser du likt på meg og da ?

 

Bare for og sette det på spissen iom at alle mener "jenta" er ei tøs..

 

 

Godt mulig det er overfladisk, men det er uansett ikke en tanke jeg ville klart å leve med. Kjønn er helt uvesentlig, 18 er uansett ufattelig mange.

 

Man kan se for seg at hun har ligget med alle guttene i klassen på VGS (hun har naturligvis ikke det, det er bare et eksempel) og i tillegg noen hun har truffet i andre sammenhenger. Noe særlig flere enn fem stk blir mye for en 18-åring.

Lenke til kommentar

 

 

Godt mulig det er overfladisk, men det er uansett ikke en tanke jeg ville klart å leve med. Kjønn er helt uvesentlig, 18 er uansett ufattelig mange.

 

Man kan se for seg at hun har ligget med alle guttene i klassen på VGS (hun har naturligvis ikke det, det er bare et eksempel) og i tillegg noen hun har truffet i andre sammenhenger. Noe særlig flere enn fem stk blir mye for en 18-åring.

 

Siden jeg ikke deler ditt syn her på saken - så har jeg litt problemer med å se problemet.

 

Hvorfor er det en tanke du ikke hadde klart å leve med ?

Lenke til kommentar

Godt mulig det er overfladisk, men det er uansett ikke en tanke jeg ville klart å leve med. Kjønn er helt uvesentlig, 18 er uansett ufattelig mange.

Men du har sikkert knullet xxx ganger på langt kortere tid selv? Du kan jo godt ha hatt mer sex - hun kunne ha knullet 18 ganger - en gang med hver. Det er jo 1 mnd knulling maks.

Så hva er problemet? At hun har sex-lyst og praktiserer det - er ikke det et gode for partner? Det er jo denne som nå vil nyte godt av det.

Lenke til kommentar

 

Spol fremover til nå igjen og det har forandret seg. Hun mener selv at hun har vært skikkelig løs en periode, men det kom hun seg over (før jeg ble kjent med henne). Jeg vet hun er en annen person nå, og jeg vet at jeg har betyr utrolig mye for henne, har ingen planer om å såre henne pga av det her, men jeg trenger bare noen motiverende ord, fordi jeg tenker ofte på det her.

Ok, her har jeg med mine 39 år på baken helt klart en alternativ vinkling på saken.

 

For det første, sex blir så godt som ALLTID bedre med en gjentakende partner. Ut fra hennes alder og antall sexpartnere har hun ikke hatt mye sex med vær av de tidligere. Det betyr at du nå kan stå i en helt spesiell posisjon. DU blir hennes første gjentakende partner, DU vil bli den partneren hun har best sex med av alle, dere trenger bare "øve" masse. Dette er helt klart en vinnsituasjon som vil prege henne både bevisst og ubevisst.

 

For det andre, fryktelig mange jenter går på ett eller annet tidspunkt i livet gjennom en fase der de "slår seg løs" og har mange partnere over forholdsvis kort tid. Satser du på et seriøst forhold vil du HELT KLART inn i livet hennes ETTER denne perioden. Da har hun får rast litt fra seg og det er langt mindre sjans for at hun opplever et bevisst eller ubevisst ønske om å gå gjennom denne fasen MENS dere er sammen.

 

Det er garantert flere gode vinklinger å se ut fra det du beskriver, men dette var det aller første som ramla inn i hodet mitt, basert på mine personlige erfaringer, og jeg har sett og opplevd mye forskjellig på dette feltet.

 

 

 

Er akkurat det her jeg trengte for å lette litt på hodet, vet virkelig ikke hvorfor det setter seg slik negativt hos meg, men det er bare sånn jeg er, men jeg hadde aldri gjort det slutt pga det, trenger bare å prosessere tankene i hodet litt.. tenkte heller aldri over det du nevnte med den perioden! takk for innlegget :)

 

 

Hun er ei slut altså. Det er jo ikke unormalt for jenter idag.

 

Hun er en slut? Ikke for å være veldig feminist her men det er ikke mye som irriterer mer enn kommentarer som det der. Kjenner du jenta ? Vet du hva hun har evt gått igjennom psykisk? Har du i det hele tatt åpnet øyene dine for den sinnsykt seksuelle og visuelle verden vi lever i? Hun hadde en tid i livet sitt hvor hun slo seg løs, dreit i alt og alt dette med janteloven. Muligens hun ville føle seg "verdsatt", men i en alder av 16-18, vet du kanskje ikke hva det å føle seg verdsatt innebærer. Kanskje hun hadde skilte foreldre, en far eller mor som ikke fikk henne til å føle seg "nok"? Man kan aldri vite

 

Grunnen til at jeg ble så provosert nå er fordi folk bare slenger ut med kommentarer som det uten å vise bakgrunn for noen ting. Ofte er det en god grunn til at mennesker oppfører seg slik de gjør og gir slipp på deler av seg selv. Vis litt respekt før du bare slenger ut om sånt.

 

Hva med dere gutter i denne alderen? Når de ligger med 10-20 jenter, hva er dette da? Jo, creds. Helt tullete ass. Æsj

 

Kunne kanskje nevnt at hun mistet faren sin som hun var veldig nær med for ca halvannet år siden, kjente henne ikke noe godt da, så vet ikke helt om det har noe som helst med saken å gjøre..

 

Anonymous poster hash: be56e...33a

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Godt mulig det er overfladisk, men det er uansett ikke en tanke jeg ville klart å leve med. Kjønn er helt uvesentlig, 18 er uansett ufattelig mange.

 

Man kan se for seg at hun har ligget med alle guttene i klassen på VGS (hun har naturligvis ikke det, det er bare et eksempel) og i tillegg noen hun har truffet i andre sammenhenger. Noe særlig flere enn fem stk blir mye for en 18-åring.

 

Siden jeg ikke deler ditt syn her på saken - så har jeg litt problemer med å se problemet.

 

Hvorfor er det en tanke du ikke hadde klart å leve med ?

 

 

Hadde ikke følt at det var så veldig eksklusivt, jeg hadde antagelig sett for meg henne ha sex med andre osv. In worst case scenario hadde jeg også fått greie på hvem noen av disse er, kanskje jeg måtte forholdt meg til dem på jevnlig basis++

 

Det er ikke umulig at det er noen instinkter som spiller inn her også. Kan være at det er ganske irrasjonelt.

 

 

Godt mulig det er overfladisk, men det er uansett ikke en tanke jeg ville klart å leve med. Kjønn er helt uvesentlig, 18 er uansett ufattelig mange.

Men du har sikkert knullet xxx ganger på langt kortere tid selv? Du kan jo godt ha hatt mer sex - hun kunne ha knullet 18 ganger - en gang med hver. Det er jo 1 mnd knulling maks.

Så hva er problemet? At hun har sex-lyst og praktiserer det - er ikke det et gode for partner? Det er jo denne som nå vil nyte godt av det.

 

 

Jeg teller ikke antall ganger man har hatt sex. Heller en dame som har hatt sex med tre-fire menn og hadde sex med disse hver eneste dag i flere år vs en som har hatt sex med 18 stk og bare én eller noen få ganger med hver.

 

Det er absolutt fordeler ved å ha hatt mye sex eller sex med mange, men jeg synes ikke at det veier opp for hva jeg tenker om hennes fortid.

Lenke til kommentar

 

 

Spol fremover til nå igjen og det har forandret seg. Hun mener selv at hun har vært skikkelig løs en periode, men det kom hun seg over (før jeg ble kjent med henne). Jeg vet hun er en annen person nå, og jeg vet at jeg har betyr utrolig mye for henne, har ingen planer om å såre henne pga av det her, men jeg trenger bare noen motiverende ord, fordi jeg tenker ofte på det her.

Ok, her har jeg med mine 39 år på baken helt klart en alternativ vinkling på saken.

 

For det første, sex blir så godt som ALLTID bedre med en gjentakende partner. Ut fra hennes alder og antall sexpartnere har hun ikke hatt mye sex med vær av de tidligere. Det betyr at du nå kan stå i en helt spesiell posisjon. DU blir hennes første gjentakende partner, DU vil bli den partneren hun har best sex med av alle, dere trenger bare "øve" masse. Dette er helt klart en vinnsituasjon som vil prege henne både bevisst og ubevisst.

 

For det andre, fryktelig mange jenter går på ett eller annet tidspunkt i livet gjennom en fase der de "slår seg løs" og har mange partnere over forholdsvis kort tid. Satser du på et seriøst forhold vil du HELT KLART inn i livet hennes ETTER denne perioden. Da har hun får rast litt fra seg og det er langt mindre sjans for at hun opplever et bevisst eller ubevisst ønske om å gå gjennom denne fasen MENS dere er sammen.

 

Det er garantert flere gode vinklinger å se ut fra det du beskriver, men dette var det aller første som ramla inn i hodet mitt, basert på mine personlige erfaringer, og jeg har sett og opplevd mye forskjellig på dette feltet.

 

 

 

Er akkurat det her jeg trengte for å lette litt på hodet, vet virkelig ikke hvorfor det setter seg slik negativt hos meg, men det er bare sånn jeg er, men jeg hadde aldri gjort det slutt pga det, trenger bare å prosessere tankene i hodet litt.. tenkte heller aldri over det du nevnte med den perioden! takk for innlegget :)

Jepp, det er kun i hodet ditt det negative sitter. Dette er ofte forbundet med den helt vanlige usikkerheten man føler, spesielt i et ferskt forhold. Jo mer trygg man er på seg selv og sin egen seksualitet jo mindre betyr slike ting som akkurat nå setter griller i hodet på deg. Jeg tror du ganske enkelt bare trenger å jobbe litt med tankene dine, bli litt eldre, og den beste delen; ha masse sex med dama :)

Lenke til kommentar

Jeg teller ikke antall ganger man har hatt sex. Heller en dame som har hatt sex med tre-fire menn og hadde sex med disse hver eneste dag i flere år vs en som har hatt sex med 18 stk og bare én eller noen få ganger med hver.

Så hvis du/hun ikke har fast partner og vil ha sex, så mener du altså du/hun ikke bør ha det.

 

Jeg foretrekker heller ei dame enn hånden jeg da men. (mer enn nok draing uansett)

Det er jo også de som ikke treffer mannen/damen i sitt liv (før de møter deg), der de ikke vil ha fast forhold, da det medfører for mye styr. Hva skal disse gjøre ... kun onanere?

 

Personlig bryr jeg meg ikke om noen har hatt mange sex-partnere, men er mer opptatt i hvorfor - for det er det som sier noe om dem som person - personen man kanskje skal dele livet med. Samme blir hvis noen ikke har hatt noen f.eks - hvorfor

Endret av KarpeSkrotum
Lenke til kommentar

 

Jeg teller ikke antall ganger man har hatt sex. Heller en dame som har hatt sex med tre-fire menn og hadde sex med disse hver eneste dag i flere år vs en som har hatt sex med 18 stk og bare én eller noen få ganger med hver.

Så hvis du/hun ikke har fast partner og vil ha sex, så mener du altså du/hun ikke bør ha det.

 

Jeg foretrekker heller ei dame enn hånden jeg da men. (mer enn nok draing uansett)

Det er jo også de som ikke treffer mannen/damen i sitt liv (før de møter deg), der de ikke vil ha fast forhold, da det medfører for mye styr. Hva skal disse gjøre ... kun onanere?

 

Personlig bryr jeg meg ikke om noen har hatt mange sex-partnere, men er mer opptatt i hvorfor - for det er det som sier noe om dem som person - personen man kanskje skal dele livet med. Samme blir hvis noen ikke har hatt noen f.eks - hvorfor

 

 

Jeg er 12 år eldre enn henne og er ennå ikke oppe i hennes antall. Jeg har klart meg helt fint, selv om jeg er under snittet (vil jeg tro) mtp antall sexpartnere. Må være mulig å overleve en måned eller to uten å ligge med en ny person.

 

Hvis vi bare skal tenke rasjonelt burde vi hatt mer sex og sex med flere, så lenge man bruker prevensjon og unngår sykdommer, men det er ikke slik jeg fungerer.

Lenke til kommentar

Hei TS, lurer på to ting. Hvor går grensen til for mange tidligere partnere? Og hva er egentlig problemet ditt med for mange?

 

En ting du kan tenke på er at hun nå neppe vil være utro/avslutte forholdet fordi hun er nyskjerrig på å "prøve ut" andre menn. 18 må jo være mer enn nok? Bortsett fra det tror jeg ikke det er annet du kan gjøre enn å innse at du må leve med disse følelsene om du skal være med henne.

Lenke til kommentar

Hvis vi bare skal tenke rasjonelt burde vi hatt mer sex og sex med flere, så lenge man bruker prevensjon og unngår sykdommer, men det er ikke slik jeg fungerer.

Mens andre igjen syns 12 års aldersforskjell er noe å reagere på ...

 

Edit: Missforstod innlegget ditt, men setningen er jo uansett aktuell for noen

 

Jeg er endel eldre enn deg og har heller ikke like mange ... so what liksom. Så lenge jeg får sex når jeg vil så er ikke antallet en issue i seg selv. Klart man kan holde seg unna sex, men hvorfor egentlig?

Endret av KarpeSkrotum
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Det sies jo at det antall som jenter sier skal ganges med 3 for de vil få det til og høres lite ut.

Hvis hun er åpen om at det er 18 så ville jeg trodd på det. Er nok et ganske avskrekkende tall for mange gutter så hvis hun tør å si det, så ja :) .

Hvorfor er det det?

 

Hvorfor de finner det avskrekkende? Tja, se f. eks på svarene til oscrue10 i denne tråden. Har også fått inntrykk av at mange gutter/menn finner det ukomfortabelt at jenta har hatt flere partnere enn dem selv, uten at forskjellen trenger å være stor.

Lenke til kommentar

synes hun går i kategorien veldig løs ja... Kan være hun har blitt oversett mye i barndommen osv...

 

Har selv vært med en dame (eldre enn meg) som jeg fikk unge med av alle ting, og hun hadde hatt sex med maaange (synes jeg da), nå er jo denne dama 20år eldre enn dama til TS, men jeg synes det en periode, da følelsene stormet som verst, at det var trist å tenke på at dama mi hadde liggi med "halve verden"...

Det er bare ingen kul tanke at så jævli mange hadde pult verdens vakreste dame som var min...

 

og hun hadde seff også gjort en god del dårlige erfaringer.

 

Når DET er sagt: det er ofte en grunn til at damer som allerede har pult mye, er gode å pule og er glad i sex, og det er fordi de er sånn!!

Det er nok urealistisk å tro at de damene på nærmere 30, som knapt har pult, kommer til å ta av i senga og gi deg myyyyyye god sex. Faktisk ikke.

Jeg har flere venniner som bare aldri får pult, selvom de er fine, enten fordi de ikke vil, fordi de mangler sexuell appetitt, ikke vet jeg.

 

Tenker at finner man seg en dame som man har mye sex med, kan man desverre ikke utelukke at denne dama også har hatt mye sex med andre gutter allerede. Sånn har det vært med ALLE de damene jeg har hatt sex med faktisk. (det er ikke særlig mange, men samtlige av dem hadde en "grei" sexuell CV kan du si)

En annen ting som er felles for de damene jeg har liggi med som allerede hadde liggi med mange andre, var at de ville pule "fort", dvs etter bare noen få møter/ ukers bekjentskap.

 

Så har du disse "trege" damene som jeg har nevnt ovenfor, hun ene har jeg kjent i flere år og hun har aldri fått seg noe disse årene, det VET jeg, enda hun kunne gått ut på byen og velget og vraket i gutter.

Det latterlige er at nå er jeg selv omsider så "erfaren" at jeg ikke orker å vente i årevis på at en av disse trege damene skal bli klare for å være intime... orker bare ikke sånt lenger...

Tror vi mennesker finner likeverdige sånn sett... Du har jo gutter som bruker flere år nesten fra de blir kjent med ett kvinnfolk til det blir sex... treginger må bare finne seg treginger

 

EDIT: det ironiske er at sånne "sexuelt sultne" damer ikke alltid er så mye å spare på heller... av en eller annen grunn.

Endret av ragge_jz
Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor de finner det avskrekkende? Tja, se f. eks på svarene til oscrue10 i denne tråden. Har også fått inntrykk av at mange gutter/menn finner det ukomfortabelt at jenta har hatt flere partnere enn dem selv, uten at forskjellen trenger å være stor.

 

akkurat denne følelsen hadde jeg.... Hun hadde hatt langt flere partnere enn meg, og det mislikte jeg... vanskelig å sette ord på...

 

Men kjenner til motsatt tilfelle også: kompis av meg på 25 år, som har ligget med 60-70 jenter nå, ble dumpet av kjæresten sin i sommer... Det rabla for henne...

Ofte når de var på fest og den slags måtte han fortelle henne at "hun og hun" på festen har jeg pult (før de andre damene selv fortalte det til henne) og før det ble prat på Facebook...

 

Tror at folk som ligger for kraftig rundt med for mange tilslutt ødelegger for seg selv egentlig... Faktisk.

 

Skjønner hun jeg. Hadde jeg vært dame og vært med en gutt jeg elsket og nesten hele tiden fått sånne beskjeder hadde jeg blitt helt gæren tilslutt...

Endret av ragge_jz
Lenke til kommentar

 

 

 

Hvorfor de finner det avskrekkende? Tja, se f. eks på svarene til oscrue10 i denne tråden. Har også fått inntrykk av at mange gutter/menn finner det ukomfortabelt at jenta har hatt flere partnere enn dem selv, uten at forskjellen trenger å være stor.

 

akkurat denne følelsen hadde jeg.... Hun hadde hatt langt flere partnere enn meg, og det mislikte jeg... vanskelig å sette ord på...

 

Men kjenner til motsatt tilfelle også: kompis av meg på 25 år, som har ligget med 60-70 jenter nå, ble dumpet av kjæresten sin i sommer... Det rabla for henne...

Ofte når de var på fest og den slags måtte han fortelle henne at "hun og hun" på festen har jeg pult (før de andre damene selv fortalte det til henne) og før det ble prat på Facebook...

 

Tror at folk som ligger for kraftig rundt med for mange tilslutt ødelegger for seg selv egentlig... Faktisk.

 

Skjønner hun jeg. Hadde jeg vært dame og vært med en gutt jeg elsket og nesten hele tiden fått sånne beskjeder hadde jeg blitt helt gæren tilslutt...

 

 

Blir egentlig litt utenom det som er temaet. Han virker bare dum, det er ikke det at han har ligget med mange som er hovedproblemet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Okey, igjen jeg henger ikke med hvorfor det skal være ett problem for enkelte men kan gi dere en ny tanke..

 

Hvis en kjekk gutt drar på byen hver dag iløpet av en uke, kan han, med bra game og litt flaks kanskje dra med seg en fra middels pen og opp dame annahver kveld.

 

Hvis ei middels pen jente drar på byen hver dag i løpet av en uke, kan hun, stille opp samtlige av de kjekke gutta i lokalet og velge den hun vil ha med hjem hver dag.

 

Jeg sier ikke dette er noe som er normalt, eller at jenter eller gutter burde gjøre. Men bare en tankevekker om hvordan det er mye lettere for en jente og ha ett høyt antall sengepartnere enn gjennomsnittlig olav nordman.

Lenke til kommentar

Okey, igjen jeg henger ikke med hvorfor det skal være ett problem for enkelte men kan gi dere en ny tanke..

 

Hvis en kjekk gutt drar på byen hver dag iløpet av en uke, kan han, med bra game og litt flaks kanskje dra med seg en fra middels pen og opp dame annahver kveld.

 

Hvis ei middels pen jente drar på byen hver dag i løpet av en uke, kan hun, stille opp samtlige av de kjekke gutta i lokalet og velge den hun vil ha med hjem hver dag.

 

Jeg sier ikke dette er noe som er normalt, eller at jenter eller gutter burde gjøre. Men bare en tankevekker om hvordan det er mye lettere for en jente og ha ett høyt antall sengepartnere enn gjennomsnittlig olav nordman.

Sier vel heller at gutter er mer villige til å ligge med ei jente så fort de har sjangs...

 

Edit: jenter kan kanskje være "billige" men mange gutter er fader meg gratis...

Endret av g@bb@
Lenke til kommentar

Jeg skjønner godt at du sliter med det, spesielt siden det er jo et betydelig høyere antall enn du har hatt selv. Men du får prøve å tenke på at hun er med deg nå og det er tydelig deg hun vil ha. Jeg(jente) gir ikke de andre jeg har gjort noe med en tanke engang nå som jeg er sammen med kjæresten min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...