Purify Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Er det en Sony Ericsson Z600 jeg ser ved skjermen? Ja Men begynner å bli litt lei av den though..
Nosferatu Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 (endret) Har oppgradert hula litt. Slengt inn ett par skjermer til.. Endret 22. juni 2004 av Nosferatu
MagE Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Hva skal du med erter da?Fett med sykkel i taket da! jeg brukker dem til erteskyteren, har ikke brukt den på ca 1år nå men
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Hva skal du med 4 pc'er SUiCiDE_COMMANdO? Hvorfor ikke bare en (og kanskje en laptop) også kjøre flere skjermer med independent mode på den pcen? Jeg får snart (les: når jeg og pappa gidder fikse det) en eller to ekstra skjermer og en ny pc-pult:) Da kommer bilde av bula mi 3 av skjermene er brukt av én og samme PC den helt til venstre er webserveren, en SiliconGraphics Indy de 3 skjermene i midten (tv-monitoren med colourbar, den med TG-crew koppen oppå, og den med den gule og sorte markeringstapen rundt) er arbeidstasjonen min med et triplehead Parhelia skjermkort som kjøres i modus 2 independent displays + 1 feature dispaly. skjermen og tastaturet helt til høyre koblet til en 4 porters digital monitor-switch slika jeg kan ha de 3 siste pc'ene på den skjermen.. men som regel så er det filserveren min som er på den skjermen da SLiX og O2 ikke er i bruk til vanlig
arthoz Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 @ Stianb4: ja, det er broren min sin plakat (jeg liker forøvrig mye rart, men ikke linkin park) @ TheMasteR: neida, men jeg skulle skjerpe cola-drikkinga mi (3L daglig er teit for tennene, visstnok.), så da blir det iskaffe @ kverna & dimdal: min bror er 15, need i say more? og det skal jo bli malt over snart uansett(forhåpentligvis) (jeg måtte flytte inn routeren hit til rommet også, enda mere rot)
AutoExec Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 linkin park er bra de da.. ihvertfall hybrid theory.. de andre albumene kan jeg styre meg for..
Nosferatu Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Ikke slitsomt med LAn og greier? ::::Nosferatu:::: Det er ikke så ofte jeg drasser avgårde på LAN lenger. Heller skjelden det, så når jeg først skal det så klarer jeg å dra litt i ledningene
Purify Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 linkin park er bra de da.. ihvertfall hybrid theory.. de andre albumene kan jeg styre meg for.. Nei.
Goophy Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Jøsses, hadde en "Ringenes Herre"-bok jeg også gitt...
Tranquilite Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Følte at det var påtide at jeg lager en post her på forumet igjen Jeg har sett noen fantastiske buler her. Spesiellt SUiCiDE_COMMANdO's bule fikk min oppmerksomhet. Selve "bulen" og min behagelige rullestol
Muteki Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 (endret) Jeg får legge inn min oppdaterte bule jeg da! Fikk mora og faren min sitt rom nå osm bursdag gave. Her sitter jeg og nerder: TV'en min: Alt mulig hylla mi: Selve PC'en min: Lyser i mørket: Og for dere som kanskje vil lure på hvordan jeg har gjemt kablene: Nå, hva syntes dere? Endret 23. juni 2004 av darkX
adyton Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Fint og ryddig det. Kunne godt tenkt meg en sånn stol selv. Skikkelig sjefstol.
Onkel Kompost Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Bildene er klikkbare: [snip] Konge! Det er deilig å se en filmentusiast som faktisk KJØPER de fleste filmene sine (ihvertfall har du gjort det før). Kjenner flere som kaller seg filmentusiaster som nøyer seg med å laste det ned for å se. For meg blir det ikke det samme, og egentlig, om man ikke tar seg råd til å kjøpe filmer burde man kanskje ikke kalt seg ENTUSIAST. Og nei, dette er ikke et angrep i den forstand på noen, det er bare et hjertesukk til verden generelt sett...
Jonnar Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 http://home.no.net/mralien/tol.jpg Jøsses, hadde en "Ringenes Herre"-bok jeg også gitt... Hehe, ser det er en stund siden du oppdaterte spillsamlingen med kjøpte spill...?? Onkel Kompost: Enig der. Ser på meg selv som film- entusiast, men har dessverre ikke råd til å kjøpe meg så mange filmer lengre (reiser til USA for å gå på skole i et år, og sparer det jeg kan til da). Det blir nok mest nedlasting, noe som er veldig greit for lommeboken, i tillegg til ripping og/eller låning av filmer. Har altfor få filmer !
Goophy Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Hehe, ser det er en stund siden du oppdaterte spillsamlingen med kjøpte spill...?? Hehe, har ikke spilt noen nye spill siden starcraft. Men programmene jeg bruker holder til oppe ved pc'en ikke nede på rimmet mitt.
dimdal Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Hehe, har ikke spilt noen nye spill siden starcraft. Men programmene jeg bruker holder til oppe ved pc'en ikke nede på rimmet mitt. Mange bra spill i samlinga ser jeg Sam & Max og Road Rash er dritråe spill!
Anbefalte innlegg