Gå til innhold

Nerdebula di!

resac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva skal du med erter da?

Fett med sykkel i taket da! :w00t:

jeg brukker dem til erteskyteren,

har ikke brukt den på ca 1år nå men

Skrevet
Hva skal du med 4 pc'er SUiCiDE_COMMANdO? Hvorfor ikke bare en (og kanskje en laptop) også kjøre flere skjermer med independent mode på den pcen?

Jeg får snart (les: når jeg og pappa gidder fikse det) en eller to ekstra skjermer og en ny pc-pult:) Da kommer bilde av bula mi :yes:

3 av skjermene er brukt av én og samme PC

den helt til venstre er webserveren, en SiliconGraphics Indy

de 3 skjermene i midten (tv-monitoren med colourbar, den med TG-crew koppen oppå, og den med den gule og sorte markeringstapen rundt) er arbeidstasjonen min med et triplehead Parhelia skjermkort som kjøres i modus 2 independent displays + 1 feature dispaly.

skjermen og tastaturet helt til høyre koblet til en 4 porters digital monitor-switch slika jeg kan ha de 3 siste pc'ene på den skjermen.. men som regel så er det filserveren min som er på den skjermen da SLiX og O2 ikke er i bruk til vanlig

Skrevet

@ Stianb4: ja, det er broren min sin plakat (jeg liker forøvrig mye rart, men ikke linkin park)

@ TheMasteR: neida, men jeg skulle skjerpe cola-drikkinga mi (3L daglig er teit for tennene, visstnok.), så da blir det iskaffe

@ kverna & dimdal: min bror er 15, need i say more? :p og det skal jo bli malt over snart uansett(forhåpentligvis)

(jeg måtte flytte inn routeren hit til rommet også, enda mere rot)

Skrevet
Ikke slitsomt med LAn og greier?

::::Nosferatu::::

Det er ikke så ofte jeg drasser avgårde på LAN lenger. Heller skjelden det, så når jeg først skal det så klarer jeg å dra litt i ledningene :p

Skrevet (endret)

Jeg får legge inn min oppdaterte bule jeg da! Fikk mora og faren min sitt rom nå osm bursdag gave.

Her sitter jeg og nerder:

8.jpg

TV'en min:

10.jpg

Alt mulig hylla mi:

5.jpg

Selve PC'en min:

3.jpg

Lyser i mørket:

2.jpg

Og for dere som kanskje vil lure på hvordan jeg har gjemt kablene:

9.jpg

Nå, hva syntes dere?

Endret av darkX
Skrevet
Bildene er klikkbare:

[snip]

Konge! Det er deilig å se en filmentusiast som faktisk KJØPER de fleste filmene sine (ihvertfall har du gjort det før). Kjenner flere som kaller seg filmentusiaster som nøyer seg med å laste det ned for å se. For meg blir det ikke det samme, og egentlig, om man ikke tar seg råd til å kjøpe filmer burde man kanskje ikke kalt seg ENTUSIAST.

Og nei, dette er ikke et angrep i den forstand på noen, det er bare et hjertesukk til verden generelt sett...

Skrevet
http://home.no.net/mralien/tol.jpg

Jøsses, hadde en "Ringenes Herre"-bok jeg også gitt...

Hehe, ser det er en stund siden du oppdaterte spillsamlingen med kjøpte spill...?? :p

Onkel Kompost:

Enig der. Ser på meg selv som film- entusiast, men har dessverre ikke råd til å kjøpe meg så mange filmer lengre (reiser til USA for å gå på skole i et år, og sparer det jeg kan til da). Det blir nok mest nedlasting, noe som er veldig greit for lommeboken, i tillegg til ripping og/eller låning av filmer.

Har altfor få filmer :( !

Skrevet
Hehe, ser det er en stund siden du oppdaterte spillsamlingen med kjøpte spill...?? :p

Hehe, har ikke spilt noen nye spill siden starcraft. :roll:

Men programmene jeg bruker holder til oppe ved pc'en ikke nede på rimmet mitt.

Skrevet

Hehe, har ikke spilt noen nye spill siden starcraft. :roll:

Men programmene jeg bruker holder til oppe ved pc'en ikke nede på rimmet mitt.

Mange bra spill i samlinga ser jeg ;)

Sam & Max :w00t: og Road Rash :thumbup: er dritråe spill!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...