Gå til innhold

Nerdebula di!

resac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DooBler : Har akkurat maken stol som du har :) Beste 700,- jeg noengang har brukt. Stikker du på Elkjøp og kjøper deg en "Relax" massasje trekk til den så har du stol som burde koste 5x så mye :) 5 elektriske motorer som gir deg Bliss på lange data sssions :)

Skrevet

JEg har også en lignende stol, den er på hatlisten min. Vi har en som er lik den der, og en litt annerledes som Jysk også selger. Den sistnevnte puster ikke, så man svetter i ræva. Faens stol.

Skrevet
DooBler : Har akkurat maken stol som du har smile2.gif Beste 700,- jeg noengang har brukt. Stikker du på Elkjøp og kjøper deg en "Relax" massasje trekk til den så har du stol som burde koste 5x så mye smile2.gif 5 elektriske motorer som gir deg Bliss på lange data sssions smile2.gif

Ja vet det. Jeg ELSKER den stolen.

Skrevet
får vel legge opp bildet mitt. husker ikke om jeg gjorde det i starten av tråden, men d må isåfall ha vært lenge siden.

nerdebula

Er det bare jeg som får følelsen av at du bor laangt uti ødemarka?

Skrevet
får vel legge opp bildet mitt. husker ikke om jeg gjorde det i starten av tråden, men d må isåfall ha vært lenge siden.

nerdebula

Det må være den fineste bula jeg har sett. :love:

Skrevet
173T, tenker jeg.

*Misunne PC*

Faen ass, jobber på radiumssjukehuset nå. Der har de en eller annen ny Eizo 19" LCD på alle kontora, noen av dem har dual, og noen har trippel.

Fy faer jeg har løst på et par av de ass, høhø.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...