Gå til innhold

OnePlus avslutter kvinnediskriminerende fotokonkurranse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel alt for mange feite fleskeberg med dårlig selvtillit som reagerer :D

Er noe rivruskende galt med kvinneverdnen, se bare kampanjene som sier at å være feit er sexy det å.

Å være feit er latskap.

 

Vel. De har faktisk rett ettersom kvinner blir oppfordret til å være fete i mange land (der det blir sett på som sexy).

Kjenner jenter fra andre steder i verden som får negative kommentarer når de går ned i vekt fordi de da blir sett på som lite kvinnelige.

Kommer nok av at en kvinne med litt fett på kroppen og store hofter hadde lettere for å føde barn enn en tynn kvinne uten former (men altfor høy vekt gjør fødsel vanskeligere selvsagt så det er en mellomting).

Interessant egentlig hvordan kroppspress kan variere.

Jeg vil legge til at presset er stort mot menn også. Jeg ser stadig reklamer på nettet med bilder av mannlige kroppsbyggere.

 

Angende dette stuntet til OnePlus så synes jeg det definitivt er sjåvinistisk. Hvorfor kunne de ikke latt menn sende inn bilder av seg selv også? Hvis de hadde vist noen bilder av atletiske menn med logoen på kroppen kan jeg love at en del heterofile kvinner hadde blitt mer interessert. :)

 

Man skulle tro det var opplagt at kvinner ikke blir mer interessert i OnePlus av å gjøre det på denne måten (men jeg burde vel aldri bli overrasket over slik inkompetanse).

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...