Gå til innhold

[Løst] Kan ikke åpne en imedia S3220 Kabinett


Anbefalte innlegg

Hei folkens, jeg må åpne en imedia S3220 Kabinett fra Packard bell. jeg må ta bort støvet og oppgradere den men har ingen ide om hvordan man åpner denne Kabinetten. hvis noen kan hjelpe meg ville det vært flott. Bilder ville vært fantastisk. Takk

Endret av Coxxo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Æ har tatt ut alle skruene av og PSuen men høyre sida vil ikke kom ut

 

Du trenger å ta ut de to skruene på toppen og bunnen av høyre plate bak. side platen sitter fast så er det to grunnen til det, enten må du bruke litt makt for å skyve den ut, jeg pleier da å sette PCen opp mot en vegg (legg et håndkle i mellom slik at du ikke riper opp kabinettet) og bruk begge håndflatene mot side panelet, dytt litt innover (tipper at platen står i litt bend) så dytter får du ut platen.

 

Det andre, men jeg ser ikke så veldig godt på bilde er at rett under den øverste skruen så ser det ut som at det er gravert bilde av en hengelås og en liten åpning, kan hende du må bruke et flatt skrujern for å dytte på en mekaniske som åpner opp platen fra innsiden.

Lenke til kommentar

 

 

 

Æ har tatt ut alle skruene av og PSuen men høyre sida vil ikke kom ut

Du trenger å ta ut de to skruene på toppen og bunnen av høyre plate bak. side platen sitter fast så er det to grunnen til det, enten må du bruke litt makt for å skyve den ut, jeg pleier da å sette PCen opp mot en vegg (legg et håndkle i mellom slik at du ikke riper opp kabinettet) og bruk begge håndflatene mot side panelet, dytt litt innover (tipper at platen står i litt bend) så dytter får du ut platen.

 

Det andre, men jeg ser ikke så veldig godt på bilde er at rett under den øverste skruen så ser det ut som at det er gravert bilde av en hengelås og en liten åpning, kan hende du må bruke et flatt skrujern for å dytte på en mekaniske som åpner opp platen fra innsiden.

De småe skruene eller de store? De små er nesten helt umulig å ta av. Jeg prøvde den lille åpningen men uten hell. Kan man ta ut Hengelåsen siden æ tror den er problemet?

Lenke til kommentar

Du prøver å si at du har en hengelås på døra, og lurer på hvorfor du ikke får den ut? :green:

Eller snakker du om at festet til hengelåsen er bøyd og dermed i veien?

 

Og nei, tviler på at du kan ta av festet til hengelåsen. Den er jo der for en grunn, og kunne den taes av, så hadde jo ikke sikkerheten vært så mye å snakke om... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...