Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
de fleste blir nervøse og ingen klarer helt å forklare hvorfor, litt strange det egentlig.. :dontgetit:

Er nervøs for at han skal synes jeg ikke er moden nok. ;) Drar om tre kvarter. wihey! :p uansett... jeg vil sårt til TG. vil se om dere har sosiale antenner :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er nervøs for at han skal synes jeg ikke er moden nok. ;) Drar om tre kvarter. wihey! :p uansett... jeg vil sårt til TG. vil se om dere har sosiale antenner :p

WTF?

Syns det bare er kult og søtt jeg når dama ikke er redd for å være litt barnslig! Finnes seff en grense, men seriøse og kjipe damer er det verste jeg vet! Tør å bruke litt slappe uttrykk osv, og du vil se at de fleste gutter sjarmeres når jenter tør å bruke litt lokale ord elns :w00t::thumbup::blush:

(eller gjelder dette bare meg? :ermm: )

Skrevet

Nja..Men jeg tar liksom kaka... Er ikke måte på hva for slags dumme ting jeg sier.. Jeg tror jeg er best når jeg ikke åpner munnen... :p

Skrevet

Men vær her i kveld da gutter, har planlagt å være lenge oppe og det er så kjedelig å se at jeg har svart på alle postene den siste timen og ikkeno svar.

tudelu :yes:

Skrevet
Nja..Men jeg tar liksom kaka... Er ikke måte på hva for slags dumme ting jeg sier.. Jeg tror jeg er best når jeg ikke åpner munnen... :p

hehe, skjønner.. snakker bare for meg selv jeg :p ord som slæfern ogsånn syns jeg bare er fett, mens mange jenter ikke tør å være litt barnslig.. :thumbdown:

Skrevet
Men vær her i kveld da gutter, har planlagt å være lenge oppe ..........

har ikke noe liv jeg.. Sitter bare her uansett... :p

God Tur a jente! Lykke til..

(Jenter som tør å vise litt mer av _seg_ enn de som er dølle kjedelige og rare er best ja.. Dere skal ha deres egen måte å være på, ikke "se på meg i miss sixty fordi dama på TV bruker det" jenter. VÆR DERE SELV!!! - Da var den saken oppklart.. ;) )

Skrevet

bare så jeg har dobbeltsjekket, jeg trenger ikke mer en ID og "arket" med strekkoden på for å komme inn i morgen ;)

*klar for ferie* (red.amn. mer nerding en normalt) :)

Skrevet
Ahhh fikk en pose sjokolade twist pose elns og har allerede spist halve. Eneste snop som eg liker er sjokolade. :dribble:

:sick:

Så koslig, fikk 700kr i "påskepenger" isted jeg.. :thumbup:

Gjør samme nytten, bare at jeg kan få mer sjokolade enn deg deg på den måten..

Skrevet
de fleste blir nervøse og ingen klarer helt å forklare hvorfor, litt strange det egentlig.. :dontgetit:

vanligvis er det andre veien man bør bekymre seg for slikt.. :yes:

Skrevet (endret)

Påskepenger?!

JEG FIKK INGEN "PÅSKEPENGER"!!! :angry:

Foreldrene skal jammen få høre når de kommer hjem fra Egypt altså...problemet er at den dumme søstra mi klarer sikkert å overbevise dem om at det er unødvendig...

Endret av HolgerLudvigsen
Skrevet

ja... :cry: Hu sier det er til å kose meg i påsken, men kjenner jeg hu rett kjøper hu godteri til meg likevel, og jeg putter de i sparekassa til iBook.. (snart i mål nå folkens.. ;) )

Skrevet
Ahhh fikk en pose sjokolade twist pose elns og har allerede spist halve. Eneste snop som eg liker er sjokolade.  :dribble:

:sick:

Så koslig, fikk 700kr i "påskepenger" isted jeg.. :thumbup:

Gjør samme nytten, bare at jeg kan få mer sjokolade enn deg deg på den måten..

haha da hadde du hatt penger til TG da jo :dribble:

Skrevet

ka jeg vet.. Men solgte billetten jeg hadde igår.. :(:cry:

Fikk mld fra partyticket om at jeg endelig hadde fått billett, så hadde jeg ikke penger så jeg solgte den.. :cry: Faen ta foreldre..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...