Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
aloe vera plante funker.. er sånn greie inni bladene.. jeg og no folk sovna på stranda i sommer, så vi robba hele planta til moren til hu vi var hos :p

:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aloevera plante funker supert... jeg har brukt det mye( ja jeg har også eksem)

Og du kan jo også bruke hydrokortison hvis ikkke du har prøvd det... det skal funke bra.

Skrevet

Aloe Vera planten brukes mot brannsår, stikk, eksem, kløe, solbrennhet og slike ting. Aloe Vera tilhører familien Aloe. Blomsten kan bli flere meter høy. Aloe Vera brukes i en gelè tilstand. Man kutter bladene på midten og skraper kaktus kjøttet av, og vips så har man Aloe Vera gelè.

Skrevet
Noe galt med IRC?

Hm. Maktsyke op's som banner deg når du sier meningen din og påstår foran alle andre brukere på den kanalen at du har "flamet" han.(noe som imo ikke stemmer) Og som ikke kan tilgi en feil-paste. (ja, jeg mener #Hw.no og nei jeg mener ikke deg B|Real)

Skrevet
Noe galt med IRC?

Hm. Maktsyke op's som banner deg når du sier meningen din og påstår foran alle andre brukere på den kanalen at du har "flamet" han.(noe som imo ikke stemmer) Og som ikke kan tilgi en feil-paste. (ja, jeg mener #Hw.no og nei jeg mener ikke deg B|Real)

Så det finnes ikke andre kanaler og nettverk? :ermm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...