Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

BLAH....hvorfor tror folk at jeg er sur på han/henne når jeg ikke skriver så mye til dem i msg på IRC?

Irriterer meg. Er ei som er ekstrem...hver eneste gang jeg ikke prater no spess med henne så får jeg "e du sur på mæ? =("

Folk...blah...liker ikke denne dagen her..er en irriterende dag...jeg har bestemt meg for å hate denne dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ahh, idag har jeg mekka en trapp til revyen på skolen. Den ble et kunstverk av de store :p EMn siden jeg tok meg av all saginga (eneste som var glup nok til å fatte at det var lurt å få med seg en diger eletrisk sag, håndsag suger jo) har jeg nå sagflis over alt. Og enellerannen idiot hadde spytta tyggisen sin i et mørkt hjørne på scenen. Gjett hvem som satte seg ned på knærne akuratt der for å fikse litt. Jadda..... herlig.

Skrevet
Jess Jens, fikk tak i de ja :mrgreen: Fikk meldingen din, gadd ikke svare :p

Skal du se Convolvo eller noe sånnt? :)

Merka det :devil:

;)

Convolvo ja, og noe andre greier :)))

Kanskje se Oslo4 og mimre ;)

Skrevet

Nå sitter jeg og spiser jordbær med sukker NAM...og mamma er full som "vanlig"..jaja thats life (not) men men...

Skrudd av msn orker ikke maset...

SirHartge: Nais cam du har kjøpt! Grattis.

Nå fikk jeg lyst til og prøve og skrive en sang..

Jaja..

Hører på lost without you kos sang :love:

Ha en fin kveld da folkens. ;)

Skrevet (endret)

... og der måtte jeg bytte maskin for å få nett igjen :/

Kjipt ned moren din Nikkor, skikkelig kjipt. Hadde en kompis som har en alkoholiker-mor, ikke veldig koslig å nøte den drita, uttørka gammle merra en gang iblandt :shrug: "schkall jeeeg schneekkhre pannekaaker?!!"

Endret av HalTan
Skrevet

Hmm ho er ikke akkurat alkoholiker men ho blir bare noen ganger eller veldig ofte full i helgene som ho har lovt og ikke gjøre men men...

*Glemme*

E:\musikkæææ\DMX - Up In Here.mp3 litt kul sang :w00t:

Skrevet

Neinei, det mente jeg ikke heller. Bare mente at drita foreldre ikke er spesiellt kult. SPESIELLT ikke om de er halvnakne og synger en sang om å "schnekkre pannekaaaker" ;)

bah, jeg har ikke Photoshop på denne laptopen :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...