Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
BRA Freddy, bra du endelig tok litt fatt i situasjonen :thumbup:

Ja :)

Jeg har dessverre sett på alt for mye mobbing og slikt i min tid, men det skal ikke gjenta seg :) Prøver å vise alvoret i det til medelever som ikke skjønner alvoret i alt.

Skrevet

Da drar jeg på restaurant og spiser ... wee :D jeg skal bestille nammis chicken tandoori... feberen har gått ned og jeg er fit for fight.. :cool:

PS: Hva betyr enkli rich chocolate, osv.. er det at den er fyldig?

Skrevet

Det var modig gjort av hun jenta som ble mobbet. Fint at noen tar ansvar.

Håper det slutter der, og at det ikke skjer noe mer alvorlig. Han siste typen er nok rimelig pisset off, og han mangler tydelig totalt medfølelse for andre.

Skrevet

Ja, han siste fyren sitter ganske dypt "nede", med det mener jeg at han ikke gidder å gjøre noe på skolen, og han er abselutt ikke perfekt hvertfall. Han har lav sosial intelligens og hever seg frem ved å tråkke på andre. Han røyker for å få venner osv...

Skrevet

Vell, nå syns jeg det blir for dumt å dele folk i "tapere", "kulinger", "nerder" osv jeg da :ermm:

Meninga med å kalle folk "tapere" kan ofte missforståes også...

Skrevet
Vell, nå syns jeg det blir for dumt å dele folk i "tapere", "kulinger", "nerder" osv jeg da :ermm:

Meninga med å kalle folk "tapere" kan ofte missforståes også...

Enig, derfor vi har uttrykkene: "asshat" "assclown" og "fucktwat" :cool:

Skrevet
Er msn'en din nede nikkor? :p

Høres ut som en taper av klisjesjangeren ja.

Jeg bruker en annen når jeg vil slippe alt maset og slappe av...

Bare add meg du Zed ;) [email protected]

O_o

Nå har jeg vært og hamstret cola og digg :cool:

Leide Identity som jeg skal se med en kamerat senere...

Skrevet
Ja, han siste fyren sitter ganske dypt "nede", med det mener jeg at han ikke gidder å gjøre noe på skolen, og han er abselutt ikke perfekt hvertfall. Han har lav sosial intelligens og hever seg frem ved å tråkke på andre. Han røyker for å få venner osv...

Først av alt: Bra jobba! Klassestyreren din er ikke bra, hvis han/hun visste om det så har lærere en plikt til å ordne opp (de får betalt for det). Enkelte folk er bare skutt i hode, slike vil man alltid møte. Men det var en gledelig ting ved å begynne på vidregående, 90% av folkene med avskutt hode dropper ut, de er aldri der. Og det er digg, skolen blir mye bedre uten de. Det varmer hjertet mitt hver gang jeg ser en fyr jeg gikk på barneskole/ungdomsskole med stå å henge. Han ahr null å gjøre bortsett fra å skaffe penger til dop.

Skrevet

nice bjaa, respect fo chizzle :)

ferdig på jobb for idag :) jobbe imorgo også.. idag da sjefen min at jeg kommer til å tjene ca 65 000 eks. skatt :D:D:D digz0r2k3k4k5k eid!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...