Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister
Skrevet

Neeii, vær her da, få'kke sooove. :cry:

Gjest mafister
Skrevet (endret)

Vel, oss ikke-n00bs? :p

Kan jo begynne å brenne da, mannen-

Endret av Candyfloss
Skrevet

Nice pic HalTan. :thumbup:

Sparks: hvem er age i hotel cæsar? Har ikke sett et eneste program av den serien, og skal holde statistikken min oppe på det punktet.

Anyways kjenner at jeg kommer til å få gangsperre i morgen. Mye springing på fotballen og jeg klarte å ikke bli skadet i dag :) Stod siste delen av kampen i mål, og må si meg storfornøyd med det siden jeg har kondis som et dovendyr. Stod som en konge også.

Bare 6 timer igjen så har jeg ei uke fri :D

Skrevet
Da har jeg rydda en 30 tråder.. Mye arbeid.. Nå skal jeg lalle. sweet dreams. nn ;)

Hmmm kult. Leke litt sjef? hehe

Ha en god natt da.

Skrevet

Farcrydemo var morro, men buggy :| nå er man tilbake på jobb.. trøtt og sulten.

Fett bilde ja HalTan, jeg også vil ha skillz i ps :p

hms, skrur av pc'n? nja.. gjør vel det selv, fordi den durrer som et uvær, men har en liten kose maskin som altid står på, sånn server greie :D

Skrevet

vell.. nå er jeg på skole og nå skal vi få terminkarakteren vår. vi får bare 1karakter og jeg har fått med meg at flere som får 5 og noen 6 på prøven fikk 4... da er jeg redd for at jeg får meget dårlig...

Skrevet

:mad:

****** for en feslig morgen jeg har...

Den var bra helt til jeg satt dørene innenfor klasseromsdørene her!

Vi har byttet plasser og jeg har fått en fucka plass, PCen er fucka og jeg har fått den mest fucka musa som finnes i dette rommet.. steike for noen gentlemen asså..

:angry:

Skrevet
Nice pic HalTan. :thumbup:

Sparks: hvem er age i hotel cæsar? Har ikke sett et eneste program av den serien, og skal holde statistikken min oppe på det punktet.

Anyways kjenner at jeg kommer til å få gangsperre i morgen. Mye springing på fotballen og jeg klarte å ikke bli skadet i dag :) Stod siste delen av kampen i mål, og må si meg storfornøyd med det siden jeg har kondis som et dovendyr. Stod som en konge også.

Bare 6 timer igjen så har jeg ei uke fri :D

j00 are like the piccolo :D Du jobber hvertfal på hotel :p:w00t:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...