Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:yes:;)

Gleder meg som en.....hmm....hund! :w00t:

hump.gif

Eller kanin? :p

Endelig fått finger'n ut og gjort den gamle avataren mindre :D

Skrevet

Fordi jeg sitter på lappis ned nyinstallert win2k og prøver å finne fram til en føkkings driver i hp's driverjungel og sider som er SVÆRT rævva tilrettelagt for 640x480 16 farger. Msn er ikke akkurat prioritet.

Skrevet (endret)

... og DER funker det :) Jada masa, kommer på msn etterhvert... Nå skal jeg låne illustrator av a^^^^^ (sensurert) :/

EDIT: Jokke, vii knåvv hu ju ar!!! Criiipiiii, huh?

Endret av HalTan
Skrevet

Joachim er veldig lei seg sier:

å ja, men se på sigøynere da: De nekter sine barn skolegang, de forsøpler, og de lukter...

Joachim er veldig lei seg sier:

og snylter på staten

:p

God aften Jokke :):p

Skrevet

Joachim er veldig lei seg fordi han suger? :ermm:

Anyways, sitter og jigger til litt Metallica, av en eller annen grunn, og installerer drivere og sånnt.

BTW: Jokke -> Er det noen som lukter her så er det deg, det lukter dårlig fisk og råttne løgner helt hit. (og jeg befinner med svært langt ØST akkurat nå) :devil:

Skrevet

Anyways....nå har eg vondt av å høre på for høy musikk uavbrutt siden eg sto opp. bare 5min til en film er ferdignedlastet så da er det sof2 og nyhetene på gang.

Skrevet

Noen som har noen gode tips om hvordan jeg kan kvikne til litt og få krefter til å gå på fest?? ZZzzzzzzooovvvnneerrr...

Skrevet
Anyways....nå har eg vondt av å høre på for høy musikk uavbrutt siden eg sto opp. bare 5min til en film er ferdignedlastet så da er det sof2 og nyhetene på gang.

:mrgreen: Sånn skal det være. Nå hører jeg på Outkast @ iPod, GUD jeg er lei av Hey Ya :yes:

Jeje, fikk den utrolig deilige scrolledingsen på lappisen til å funke, MSN next :)

Skrevet (endret)
Noen som har noen gode tips om hvordan jeg kan kvikne til litt og få krefter til å gå på fest??  ZZzzzzzzooovvvnneerrr...

Drikk vodka og spis noe sukkerholdig :thumbup:

(... eller bare en kopp kaffe)

EDIT: jee winupdatetime...

Endret av HalTan
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...