Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du svarer ikke på msn din sviker :mad:

Da sitter jeg og goffler kyllignudler :)

EDIT: nvoetfiv fjern skrivefeilen i msn-nicket NÅÅÅH! Får helt noia :(

Endret av HalTan
Skrevet

He-he.

Er møkkavær her også, skulle egentlig til byen i dag og betale noen regninger, men gidder ikke fordi det er sånn drittvær. Gjør det en annen gang :p

Skrevet

Nei det er fordi jeg HATER DEG!!! muahahahaha

Nei, egentlig er det fordi jeg driver og kler på meg.. Ikke spør hvorfor jeg rekker å skrive her though.. =)

Skrevet

Forresten!! Jeg kjøpte sånn dobbelpakke med vestlandslefse på rimi idag..(jævlig godt).. Spiste først den ene, men syntes det smakte mildt sagt weird og jævlig. Smakte sånn det lukter på båtstøperier av type plastbåt.. Så på den andre lefsa.. FULL AV GRØNNE FLEKKER! MUGG! Så nå har jeg gått rundt og rapt mugg-smakende raper i hele dag.. Nasty! Er det farlig elns? heh

Skrevet

Haha! Dritkjipt, mugg er noe dritt asså. Men jeg kan trøste deg med at mugg ikke er farlig, faktisk lurer jeg på om det er sunt...tror jeg har hørt det en gang.

Gjest mafister
Skrevet

Skulle på helsestasjonen i dag..Og da jeg endelig kom dit, så fant vi ut at vi var der 10 min for sent.... tabbe :no:

Skrevet
Forresten!! Jeg kjøpte sånn dobbelpakke med vestlandslefse på rimi idag..(jævlig godt).. Spiste først den ene, men syntes det smakte mildt sagt weird og jævlig. Smakte sånn det lukter på båtstøperier av type plastbåt.. Så på den andre lefsa.. FULL AV GRØNNE FLEKKER! MUGG! Så nå har jeg gått rundt og rapt mugg-smakende raper i hele dag.. Nasty! Er det farlig elns? heh

Det er jo bare sopp... :shrug:

Thea, kjøp kondomer som oss vanlige mennesker ;)

Skrevet

Idag våknet eg rar. Vet ikke om eg skal være grumpy eller i godt humør. Jaja finner ut av det snart. Enda en kompis kommer med pc for at eg skal fikse den.

Jaja :/

Gjest mafister
Skrevet
vestlandslefse

uuum! det er nam! Men man blir jo kvalm av en HALV, og du spiste TO som attpåtil var muggete...? :sick:

Skrevet

Kan ikke kysse jenta mi med denne tilbakekommende munnsmaken heller.. :/

HalTan har forresten akkurat vunnet worst-comment-of-the-year prisen..:

HalTan says:

Then let someone else do the Happy kissing rup.gifmad.gif

__

Gå og dø haha :p

Skrevet
vestlandslefse

uuum! det er nam! Men man blir jo kvalm av en HALV, og du spiste TO som attpåtil var muggete...? :sick:

Tror du tenker på "smurt tykklefse" jeg, det er noe HELT annet. (Og smaker regelrett møkk)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...