Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En halvtime til gym, og det er meningen at jeg skal lese en engelsktekst. Ikke faen!

Dritlei av alt som heter skole og lærere nå. *lengte etter sommerferien*

Skrevet (endret)

Jeg er 15 og jomfru. :green:

-----

Tror jeg leser den engelskdriten allikevel...

-----

Mornings Ø.B.!

Endret av @kd
Skrevet

Skole er kjedelig.. Spess når man må sitte å kjede seg i flere timer bare for å vente på en kort 20 mins time med engelsk, som jeg må være i.. Ellers så får jeg ikke karakter =/

--

18 - ikke jomfru.. ble kvitt den i fjor :D

Skrevet
Skole er kjedelig.. Spess når man må sitte å kjede seg i flere timer bare for å vente på en kort 20 mins time med engelsk, som jeg må være i.. Ellers så får jeg ikke karakter =/

--

gniiiiiiiiii det inn, du :p

Skrevet

--

Hvorfor ikke?? Haha! :p

Det var like kjipt for meg i fjor før jeg fikk gjort det!! Sitte å høre ca 5/6 av klassen snakke om hvor digg det er osv.. men bare gled deg du =)

Skrevet

--

Hvorfor ikke?? Haha! :p

Det var like kjipt for meg i fjor før jeg fikk gjort det!! Sitte å høre ca 5/6 av klassen snakke om hvor digg det er osv.. men bare gled deg du =)

Je, no kidding :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...