Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg har interesse av å lese om TG, ting som skjer der o.l., men ikke om hvilke seter folk sitter på :)

Det var det jeg mente.

Jeg omformulerte det jeg skrev fordi jeg så at det ble feil.

@wh1te: Greit det, så lenge du klarer å gi en bedre tilbakemelding enn " Jawol, Der Moderator." neste gang. Selv om du er moderator kan du godt oppføre deg ordentlig...

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
@wh1te: Greit det, så lenge du klarer å gi en bedre tilbakemelding enn " Jawol, Der Moderator." neste gang. Selv om du er moderator kan du godt oppføre deg ordentlig...

Har jeg ikke lov å være sarkastisk? Jeg oppfører meg akkurat slik jeg vil, men siden jeg er moderator prøver å holde meg mer i skinnet. Tenk hvis folk som psilocybe skulle fått en sanksjon lignende den du kom med nå for hver gang de var sarkastiske.

Skrevet

Jeg vurderer _sterkt_ å gå ned og hente nyopplada batterier til godmusa nå... Er lei av ballemus® med kort ledning. :hmm:

Skrevet
Har jeg ikke lov å være sarkastisk? Jeg oppfører meg akkurat slik jeg vil, men siden jeg er moderator prøver å holde meg mer i skinnet. Tenk hvis folk som psilocybe skulle fått en sanksjon lignende den du kom med nå for hver gang de var sarkastiske.

Har du lyst til å fortsette å diskutere, send meg en PM. Jeg ser liten grunn til å gjøre det, men kan godt hvis du vil.

Hva driver folka her med da?

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Har du lyst til å fortsette å diskutere, send meg en PM. Jeg ser liten grunn til å gjøre det, men kan godt hvis du vil.

Kom heller bort hit :green:

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Kjeder du deg wh1te :p?

En del. Scanner for virus. Ser ikke bra ut. Skal nok bekjempe dem!

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Kjenner forøvrig at kuttet i kjeften min skaper seg litt. Når jeg smiler, snakker eller kjefter på sidemannen, føler jeg at munnen skal revne. Ganske ubehagelig egentlig.

Skrevet
Kom heller bort hit :green:

Best å gjøre opp ved å brette opp ermene og lange ut :whistle:

@kd, et strategisk treffpunkt er kinnet til wh1te :p

Skrevet
Kjeder meg.

Harry Potter er dårlig å trylle.

Så derfor vil du irritere meg? :p

Men etter det jeg har skjønt er du 19, er det riktig?

Skrevet (endret)
Kjeder meg.

Harry Potter er dårlig å trylle.

Så derfor vil du irritere meg? :p

Men etter det jeg har skjønt er du 19, er det riktig?

Det er nesten riktig.

Ja, det er underholdende. Unner du meg det ikke? :p

Endret av svamp
Skrevet

Come on more fun :w00t:

Så nettopp på en artig film mamma hadde lånt "Rainman"

Den var faktisk ikke så værst :D , flere som har sett den?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...