Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Eksen min sier på MSN at han synes jeg snakker så mye at han har lyst til å knuse trynet mitt. *holde kjeft*  :dontgetit:

Du vet å finne de rette personene... :nei:

Endret av B|Real
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lykke til på reisen fredrik =)

Takk, pus! :p

Ø.B.: yeah! Ta turen til hw-rekka, jeg tør påstå at folk kjenner igjen plassen min når jeg ikke er der. *redd for knust skjerm*

Skrevet
Eksen min sier på MSN at han synes jeg snakker så mye at han har lyst til å knuse trynet mitt. *holde kjeft* :dontgetit:

Da er ikke han vært å samle på. Blokk han og ignorer han utenfor MSN.

Skrevet
Eksen min sier på MSN at han synes jeg snakker så mye at han har lyst til å knuse trynet mitt. *holde kjeft*
Da kan du gjøre slik: :tease:

:D

Ja det hørtes jo ordentlig jævla smart ut....

Skrevet
Eksen min sier på MSN at han synes jeg snakker så mye at han har lyst til å knuse trynet mitt. *holde kjeft*  :dontgetit:

Kanskje derfor han er en X ?

...

Skrevet
Eksen min sier på MSN at han synes jeg snakker så mye at han har lyst til å knuse trynet mitt. *holde kjeft* :dontgetit:

Hvorfor adder du ikke noen koslige folk fra forumet istedenfor?

Skrevet

Damn right. I morgen skal han på danskebåtcruise og pule nye damer som han sier... Og han tror jeg skal bli sjalu :p

Skrevet

Har ikke telenor sagt at 90% av norge skal ha mulighet til å få adsl i løpet av 2005, eller var det 2006? Har virkelig lyst på ADSL men kan ikke ha :cry::cry:

Skrevet

hyggelig fyr.

Blokkeknappen er jo et godt alternativ for dere begge i denne situasjonen :whistle:

Skrevet

Agree! :yes:

Skrevet

Damn right. I morgen skal han på danskebåtcruise og pule nye damer som han sier... Og han tror jeg skal bli sjalu :p

Det er også en mulighet å si at du allrede har vært på danskebåten og blitt pult, men jeg personlig foretrekker det førsteforslaget... :p

Skrevet

Det får meg til å tenke...jeg lurer på hva min X gjør for tida.. :ermm:

Skrevet
Damn right. I morgen skal han på danskebåtcruise og pule nye damer som han sier... Og han tror jeg skal bli sjalu  :p

Det får meg til å tenke...jeg lurer på hva min X gjør for tida.. :ermm:

Han puler vel nye gutter?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...