Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
Den var faktisk ganske bra, dog du har noen tidligere som jeg syns er mye bedre , dog husker ikke hvilke..

Er faktisk enig, men har rotet bort de fleste tror jeg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den var faktisk ganske bra, dog du har noen tidligere som jeg syns er mye bedre , dog husker ikke hvilke..

Er faktisk enig, men har rotet bort de fleste tror jeg :(

Ja, det har med å bli slik dessverre. Er så mange bilder og slikt som man har mistet :(

Skrevet
Gud for en kjedelig dag! Ingenting og gjøre.. Sitter her som en jævla amøbe og hører på musikk. :hrm:

Bård, kom hit til meg så skal du få kos :)

Skrevet
Gud for en kjedelig dag! Ingenting og gjøre.. Sitter her som en jævla amøbe og hører på musikk.  :hrm:

Kan jeg også komme? :p

Skrevet
Ja, det har med å bli slik dessverre. Er så mange bilder og slikt som man har mistet :(

Jepp, det "morsomste" er jo at jeg slettet en hel haug med avatarer med ett uhell for noen dager siden :(

Fant igjen denne da :love:

Skrevet

Kan jeg også komme? :p

Sorry, men VIP only ;)

Trodde at vi forumbrukere holdt sammen, men vi gjør visst ikke det!!! :p

Skrevet
Jeg er sulten, men er for lat til å gå ned tre etasjer. :blush:

Er av den typen som dør forran brødboksen jeg også, er så vannvittig lat :D (er stolt av det)

Skrevet
Jeg venter fortsatt på den dagen noen arrangerer et søppelmøte i Oslo... :p

Vel, er ganske dårlig av dere at dere ikke klarer å arrangere et møte siden det er så mange som er fra oslo-området.

Skrevet (endret)
Jeg venter fortsatt på den dagen noen arrangerer et søppelmøte i Oslo...  :p

Vel, er ganske dårlig av dere at dere ikke klarer å arrangere et møte siden det er så mange som er fra oslo-området.

Jeg vet. :( Arrangèr et møte for faen! :mad:

@kd: Get Together?

Endret av AnAnAs
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...