Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.... T3ddy sa det så mye før (og kanskje like mye nå) så jeg har arvet det av ham :p

Men har vel begynt å bruke dem litt vel mye

^^

Skrevet
Ø.B.: Ta å uploade avataren din til hardware.no sin database så slipper vi å vente på alle lammer hostene skal bruke 3-4 min på å hente opp et bilde på 3-4kb.

Ø.B!

står på forrige side

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Nå har jeg virkelig samlet opp all avføringen i universet og kastet den på draget - dæven så dum jeg er.

Bare en uke etter at jeg og dama gjorde det slutt, presterer jeg å ta med meg ei ny hjem. Jeg var selvfølgelig grisedrita, er full enda, og skylder en del på det. Jeg har nå offisielt ødelagt forholdet mitt.

Er jeg en gris eller bare en sørgelig fyr på rebound?

Skrevet
Nå har jeg virkelig samlet opp all avføringen i universet og kastet den på draget - dæven så dum jeg er.

Bare en uke etter at jeg og dama gjorde det slutt, presterer jeg å ta med meg ei ny hjem. Jeg var selvfølgelig grisedrita, er full enda, og skylder en del på det. Jeg har nå offisielt ødelagt forholdet mitt.

Er jeg en gris eller bare en sørgelig fyr på rebound?

en mellomting.....?

Skrevet
Ø.B.: Ta å uploade avataren din til hardware.no sin database så slipper vi å vente på alle lammer hostene skal bruke 3-4 min på å hente opp et bilde på 3-4kb.

Ø.B!

står på forrige side

Jaja men faen da, haster ikke.

Skrevet

Nesten to dager uten internett! :ohmy: Hater dette breibåndet her! :mad:

Håper vi snart får fiber. Men jeg har jo bare vært i skitrekket da :p , men kjedelig

om kveldene uten internett.

Skrevet
Damn. De pene er alltid de første til å gå. :p Don't die on us ;)

Eg har da ikke gått. :dontgetit:

:p

:hmm::(

Anyways var 3 timer med hun venninen og det hele var litt rart egentlig. Var koseligt men eg hadde ikke så mye å snakke om egentlig. Thank god at eg hadde med meg vofsen så slapp vi å gå inn noen steds (kafè eller noe)

Nå er eg trøtt og lei.

Skrevet

NAJS!!!!!!! Komplett har jo razer til 400 nå!! Hvorfor sa ingen det? :(

Nå må jeg greie å overtale mamma på noen få timer jo!! :p

Jeg skal nok bestille den idag ja!

Skrevet
har lyst til å selge pcen min å kjøpe meg en liten søt mac laptop

jeg har lyst til å selge PC'en min og kjøpe meg en veldig liten laptop...

Jeg har lyst og selge min Dødsingytende Laptop til 50k.

"Fordi jeg er verdt det"

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...