Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er også helt ødelagt her... :yucky: Hver helg planlegger jeg å sove ut osv, men så skjer det alltid noe som gjør at jeg våkner med spritdunsten over hele meg. Nå skal jeg røyke vannpipe med en kompis, kanskje jeg kommer litt til hektene da.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skulle vel tilfeldighvis ikke være noen her som jobbet i mydighetene i Kina på 1990 tallet? Samf. læreren sa at jeg fikk 6'er hvis jeg fant ut hvor mange som døde under masakren på den himmelske fredsplass ^^

Skrevet

haha en idiot på skolen som overhode ikke har greie på data men som hele tiden gir utrykk for det:

"vet du hva Gforce skjermkort er Truls?, de har to innpakka vifter, dritbra samme hva du gjør med de så går de ikke over 40grader da" :roll:

Skrevet

Jeg føler meg rimelig eid. Skal åpne en pakke med USB-kabel fra Biltema, forbanner meg over plastsveis på slike pakker, og voldtar den med en tang før jeg finner ut at det er perforert plast på baksiden, bare å dra forsiktig av, og voila, tilgang til kabelen. :blush:

post-63-1107374075_thumb.jpg

Skrevet
Jeg føler meg rimelig eid. Skal åpne en pakke med USB-kabel fra Biltema, forbanner meg over plastsveis på slike pakker, og voldtar den med en tang før jeg finner ut at det er perforert plast på baksiden, bare å dra forsiktig av, og voila, tilgang til kabelen. :blush:

Hahahaha. :w00t:

St00pid. :ohmy:

Skrevet (endret)

Jeg slet intenst med å åpne Creative Zen Touch. Det var like før jeg kastet den i veggen.

edit: snøhund, din bitch! Jeg likte den tråden...

Endret av SteffyBoy
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...