Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
-dagen før naturium har bursdag :p

weee.. Sorry gutt, du er født en dag får tilig ;)

Anyways. Fy FADER å jeg ble urolg.. skulle starte pcen. Den ula som pokker :( Dagen før HL2. Kan tru jeg ble nærvøs :s

Men nå er det fixed ;)

Skrevet (endret)

Nå har jeg gjort noe nytt ut av en kjedelig t-skjorte. Har klipt den opp og puttet på binderser med juleperler :) Really k00L asså :):)

Endret av AnAnAs
Skrevet
Nå har jeg gjort noe nytt ut av en kjedelig t-skjorte. Har klipt den opp og puttet på binderser med juleperler :) Really k00L asså :):)

:p

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe "blanke" t-skjorter? Skulle gjerne hatt ett på til å skrible på :)

"I'm with stupid

<--------------" Er jo sjefskongelainen :love:

Skrevet

Juleperler, juletre, julesko, julebukse, julegaver, julemat, julenisse, julehus, julekaker, julemat, julesnop, julestress, julemas, julebil, julekjeks, juleribbe, julepapir, julegenser?

Skrevet (endret)
Nå har jeg gjort noe nytt ut av en kjedelig t-skjorte. Har klipt den opp og puttet på binderser med juleperler  :) Really k00L asså  :)  :)

Juleperler, juletre, julesko, julebukse, julegaver, julemat, julenisse, julehus, julekaker, julemat, julesnop, julestress, julemas, julebil, julekjeks, juleribbe, julepapir, julegenser?

Du glemte det viktigste, nemlig julestress. :shrug:

oooh, der var julemas, ME SO SOLLY!

Endret av fredrikrb
Skrevet
Nå har jeg gjort noe nytt ut av en kjedelig t-skjorte. Har klipt den opp og puttet på binderser med juleperler  :) Really k00L asså  :)  :)

Julestress=julemas.

Skrevet (endret)

Ingenting slår julekalender da! :dontgetit:

Med sokker i! :w00t:

EDIT: Nå står jo faktisk både julestress og julemas der, jeg som trenger briller?

Endret av Carl M
Skrevet

Har ikke batteri i camet, men kan fyre det opp i morra. Dere kommer til å bli så stolt over kreative mæj. Nå skal jeg slurpe i meg te og sooove.

Skrevet
LINK Virker kanskje perverst men akkurat nå kunne jeg tenke meg 2 kjærster. :love:

kamerat av meg har kjøpt seg de, tror de låter ok. De rakk meg ihvertfall til halsen. :p

Gudbedre, snakk om store stygge høytalere..

Skal du spille høyt eller fint?

DALICONCEPT8CH_2_b.jpgDALICONCEPT8CH_1_b.jpg

Der har du pene høytalere, linky.

Skrevet (endret)

Dali concept spiller bra ja.

Selv lurer jeg litt på en NAD C372 og Dali 5005.. skulle gi greit med lyd, det...

oh, endelig en lang trøstesamtale på msn ferdig.. slit å trøste jenter med kjærlighetssorg.. er sliten etter trening også, så jeg køyer tidlig i kveld..

GOD NATT!!

edit: leif banka på..

Endret av SupremeX
Skrevet

Æææææ, trådløst!

*løpe og gjemme seg*

Vi får trådløs ruter imorgen, gruer meg fælt, strålingen kommer til å drepe meg.

Ja, jeg er trøtt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...