Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og det er andre som blir bra bitre om å høre om sånt...

Kan jo forstå at de MÅ skryte om at de får seg så mye.

De kan jo DØ om de ikke gjøre det... :o

Ikke vår feil at du ikke får deg noe :wee:

ulMo: GLHF

Skrevet
Rettferdiggjøring er en ting, jeg sier bare at hvis man plasserer seg selv i samme situasjon merker man at denne gutten faktisk ikke fortjener fengsel, fordi han gjorde bare det som alle andre gjorde (og ga den mannen det han fortjente). Du skal være passe stabil hvis du hører at et narkovrak voldtar moren din, og tenker: dette må anmeldes til politiet, og når de er ferdige med alle morderene og sånt, da kan de ta seg av denne saken.

Han drepte vel ikke mannen sånn med en gang, mannen sa "Det var jo bare for gøy" eller noe sånt, som fikk gutten til å slå mannen så han gikk i bakken, det var vel fallet han døde av, i følge VG eller Dagbladet, husker ikke helt.

Skrevet

A typical witnesses view of gassing is as follows "At first there is evidence of extreme horror, pain, and strangling. The eyes pop, the skin turns purple and the victim begins to drool"

Hva betyr: the eyes "pop", victim begins to "drool"? Sprekker øynene/popper ut av skallen?

Skrevet
A typical witnesses view of gassing is as follows "At first there is evidence of extreme horror, pain, and strangling. The eyes pop, the skin turns purple and the victim begins to drool"

Hva betyr: the eyes "pop", victim begins to "drool"? Sprekker øynene/popper ut av skallen?

Øynene åpnes veldig mye, og stikker kanskje litt ut. Jeg tror ikke de detter ut, de sitter nemlig fast til hjernen.

Skrevet

Øynene åpnes veldig mye, og stikker kanskje litt ut. Jeg tror ikke de detter ut, de sitter nemlig fast til hjernen.

Øynene henger fast i sener og nervetråder.

Skrevet
Jeg spiste nesten en bit av et grisehjerte en gang.

Jeg åt stekte grisenyrer i Frankrike. Bra jeg ikke visste hva det var.... Har smakt bedre altså.

Skrevet
Rettferdiggjøring er en ting, jeg sier bare at hvis man plasserer seg selv i samme situasjon merker man at denne gutten faktisk ikke fortjener fengsel, fordi han gjorde bare det som alle andre gjorde (og ga den mannen det han fortjente). Du skal være passe stabil hvis du hører at et narkovrak voldtar moren din, og tenker: dette må anmeldes til politiet, og når de er ferdige med alle morderene og sånt, da kan de ta seg av denne saken.

Det som gjør at han ikke fortjener å gå fra dette ustraffet er det faktum at han ventet flere dager med å gå bort til naboen med balltreet... Dette tyder på at han ikke handlet i affekt, men tok et nøye overveid valg om å drepe naboen. Og hva om naboen faktisk ikke sa de "var bare litt moro" greiene, men at gutten fant det på for å kunne bruke nettopp denne "handlet i affekt" unnskyldningen?

Skrevet
Jeg spiste nesten en bit av et grisehjerte en gang.

Jeg åt stekte grisenyrer i Frankrike. Bra jeg ikke visste hva det var.... Har smakt bedre altså.

Det eneste som egentlig stoppa meg fra å smake, var at jeg hadde skjært av biten selv i en natur og miljø-time, at det så stygt ut, at det lukta stygt og at det var rått.

Skrevet

Beh, dette systemet jeg prøver med å belønne meg selv med et par minutter forum etter hvert fag jeg gjør ferdig leksene i fungerer dårlig. Nå har jeg fått 52 minutter belønning for 10 minutter arbeid. :/

Skrevet

Natta, peeps.

Jeg vil ikke ha prøven i morgen, men jeg kan ikke ha mer fravær nå. Ser ut som jeg ikke tar skolen seriøst, da jo. :innocent: I morgen 21.15 er jeg i armene til typen igjen... *håpe tiden raser avsted*

Sov godt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...