Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ka var all det oppstyret pga den halshugging video'n? De(n) er er ikke noe i forhold til noen andre eg har sett. F.eks en detaljert utgave av den video der russeren blir halshugget av tjetjenske (??) terrorister/soldater.

Den er noe rå. Spesielt med lyd der du hører surklinga

Her har man respekt for andres liv!

Har vel ikke så mye med respekt for menneskeliv å gjøre. Konstaterer bare at det er en rimelig brutal video

TheMasteR Skrevet 03/11/2004 : 00:21

QUOTE (Frekkas @ 03/11/2004 : 00:17)

QUOTE (SnowDOG_ @ 03/11/2004 : 00:11)

Ka var all det oppstyret pga den halshugging video'n? De(n) er er ikke noe i forhold til noen andre eg har sett. F.eks en detaljert utgave av den video der russeren blir halshugget av tjetjenske (??) terrorister/soldater. 

Den er noe rå. Spesielt med lyd der du hører surklinga

frekkas!

Du liker visst rare ting du :s

Tja, mulig det. Ikke sagt at jeg liker den, selv om jeg sier den er brutal

Skrevet
Hva fikk du på engelsken SupremeX?

Vet ikke. Har ikke fått den tilbake.. Siden den gamle læreren vår er død, så regner jeg med at det blir en liten stund til..

Skrevet

Vet ikke. Har ikke fått den tilbake.. Siden den gamle læreren vår er død, så regner jeg med at det blir en liten stund til..

Død, til og med...

Død ja..

Ferdig med PP-presentasjonen, så da la jeg meg.. natta!

Skrevet

Død, til og med...

Død ja..

Ferdig med PP-presentasjonen, så da la jeg meg.. natta!

Hvordan da?

Skrevet
Fikk vite at læreren vår er død nå nettopp. Lungekreft..

Hun som hadde blitt så bra nå, og gledet seg til å jobbe litt innimellom..

så nå på fredag ble hun plutselig syk igjen, og døde i går..

Skrevet

Akk hadde lyst å følge med på utviklingen av valget i usa men siden eg i disse dagene har vært opptatt med ting eg må gjøre så blir det ikke noe av. Se om eg ikke får noe greier å holder på med via aetat.

God natt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...