Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jeg spist alle pinex fortene jeg har liggende hadde jeg vært long gone. :p

Er ikke noe vits i å knaske smertestillende når det ikke er noe behov for det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Faen, jeg stod opp glad til en ny skoledag kl. 07:00, og var på skolen til vanlig tid 08:30. Da klokka ble 08:45 og det ringte inn, slo det meg at det var ikke en eneste elev å se i mils omkrets. Jeg hadde selvfølgelig klart å glemme at vi skulle begynne på skolen kl. 11:00 idag :roll:

Endret av Dingot0m
Skrevet
Faen, jeg stod opp glad til en ny skoledag kl. 0700, og var på skolen til vanlig til 0830. Da klokka ble 0845 og det ringte inn, slo det meg at det var ikke en eneste elev å se i mils omkrets. Jeg hadde selvfølgelig klart å glemme at vi skulle begynne på skolen kl. 1100 idag :roll:

:!:

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Faen, jeg stod opp glad til en ny skoledag kl. 07:00, og var på skolen til vanlig tid 08:30. Da klokka ble 08:45 og det ringte inn, slo det meg at det var ikke en eneste elev å se i mils omkrets. Jeg hadde selvfølgelig klart å glemme at vi skulle begynne på skolen kl. 11:00 idag :roll:

Da hadde jeg bare skulket.

Skrevet (endret)

Jeg vurderte det ja, men jeg var oppe til klokken 05:00 idag tidlig, så jeg la meg enkelt og greit til å sove i gangen :p

Endret av Dingot0m
Skrevet

Lurer på hvor mange GB alle disse sidene tar opp av plass? Kan man sjekke det noe sted? Bare denne tråden har jo flere tusen innlegg med bilder og det hele?!?

:hmm:

Skrevet

Er det bare meg eller er det veldig lenge siden vi har sett noe til HalTal? Pleier alltid å se han rundt forbi, noen som vet hvorfor han ikke poster noe lengre?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...