Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

EDIT: Jeg omformulerer.

Gratulerer til Holger :w00t:! (skaffe gulrotkake til feiringen, med meg selv, altså)

;)

Endret av tipp-ex
Skrevet (endret)

En venn av meg har også bursdag idag...

Gratulerer med dagen, Holger

Jeg kjøpte akkurat en stor elektrisk skrivemaskin på loppemarke idag! Skal bygge den gammle pc'en i den... Det blir bra, det... Og sikkert bedre enn mitt første forsøk som ikke gikk så bra... :lol:

EDIT: Jeg sto igjen med et kabbinet uten vegger eller noen ting... fordi jeg hadde ødelagt alt det andre...

Endret av Blackslash
Skrevet

Gratulerer med dagen: fredde(32), koker(35), zorm(17), Fredrik^-(19), HolgerLudvigsen(18), |dole|(18), KetilMo(23), babbakaørn(16), aalfei(22), Myggie(16), `Nemesis(21), kise(19), Lord_Hart(34), kimgj(17), Waldmeister(19), Metturn(18) og mabbutt(22)

Skrevet (endret)
:!:

( :mad: )

:p

:love:

Jeg, Fredrik ønsker deg, Holger en riktig så god gebursdag på den salige dag niende oktober tyve-null-fire. Hilsninger og gratulasjoner fra deres store fan Fredrik.

*koz*

Var den bedre?

Endret av fredrikrb
Skrevet
Jeg, Fredrik ønsker deg, Holger en riktig så god gebursdag på den salige dag niende september tyve-null-fire. Hilsninger og gratulasjoner fra deres store fan Fredrik.

*koz*

Var den bedre?

:hmm:

noen som følger med..

og noen som ikke gjør det :!:

Skrevet (endret)
Jeg, Fredrik ønsker deg, Holger en riktig så god gebursdag på den salige dag niende oktober tyve-null-fire. Hilsninger og gratulasjoner fra deres store fan Fredrik.

*koz*

Var den bedre?

:hmm:

noen som følger med..

og noen som ikke gjør det :!:

Er det du prater om a? Vet ikke hvem som ikke følger med. :innocent:

Endret av fredrikrb
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...