Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag blir det pc-bestilling på meg, for en annen riktignok. :p

Tror jeg går for det opprinnelige oppsettet, er ikke sikker. Er det ikke GeForce4 MX-440 som er i nForce2?

Skrevet

natt til søndag var det en vannlekasje like ved rekkehuset jeg bor i... klokka 6 om morran rakk vannet meg til låret på rommet mitt... :dontgetit:

pc'n min, videoer og masse andre ting som betyr mye for meg og rommet mitt selvfølgelig er ødelagt :cry: kjellerstua også...

Skrevet
natt til søndag var det en vannlekasje like ved rekkehuset jeg bor i... klokka 6 om morran rakk vannet meg til låret på rommet mitt... :dontgetit:

pc'n min, videoer og masse andre ting som betyr mye for meg og rommet mitt selvfølgelig er ødelagt :cry: kjellerstua også...

:cry:

Kondolerer.

Skrevet (endret)
:cry:

Kondolerer.

takktakk

får ikke rommet mitt tilbake før jul mest sannsynlig :(

menmen, prøver å tenke litt positivt på det: rotet ble ryddet opp, jeg får "nytt" rom og jeg får ny pc! :p

men ellers er det hele ganske trist

Endret av aryll
Skrevet
Min hadde 32C når alle vifter var på MAX, har BOXEDvifta som fulgte med AMD64 3000+ (idle)

EID! :p Shuttle + 3500+ her. :)

Samma, kjører CPU vifta på 1700RPM og da holder CPU'n 38C i windows. Ved spill øker vifta til 3300RPM og da holder CPU'n mellom 40-50C. Kæbb viftene står vanligsvis på 1300RPM, de stiller seg etter MB som egentlig alltid ligger på 25-28C; så RPM'n til kæbb viftene endrer seg nesten aldri.

Skrevet
Samma, kjører CPU vifta på 1700RPM og da holder CPU'n 38C i windows. Ved spill øker vifta til 3300RPM og da holder CPU'n mellom 40-50C. Kæbb viftene står vanligsvis på 1300RPM, de stiller seg etter MB som egentlig alltid ligger på 25-28C; så RPM'n til kæbb viftene endrer seg nesten aldri.

Glemte et øyeblikk der at jeg var på et nerdeforum.. men nå er det ikke lenger mye tvil. :p

Skrevet
Balldag?

Friidrett ffs...

syntes ballspill er det aller verste jeg . fotball,håndball og basket. eneste jeg liker er innebandy. har spillt fotball i 6 år men suger fremdeles :hrm: (har slutta nå da)

fridret er da vel greit nok ? :hmm:

Skrevet

Glemte et øyeblikk der at jeg var på et nerdeforum.. men nå er det ikke lenger mye tvil. :p

:p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...